Kugler i penis
Fra : Nikolaj W.

Dato : 12-08-04 18:39

Hej

Jeg har set i tv for et par år siden, at man kunne få indopereret et par
kugler i penis, som skulle gøre en del ved nydelsen. Problem er at jeg ikke
kan huske hvad de hedder og har prøvet at kigge rundt på forskellige
plastickirurgers hjemmer sider, men kan ikke umiddelbart finde dem. Jeg kan
ikke finde noget om det på hjemmesider med penis pircinger, nok fordi de
ikke er autoriseret til at lave den slags, det var også mest for at finde
noget mere at søge efter, at jeg tjekkede dem. Så hvis nogen kender noget
til dem, vil jeg blive glad for at høre fra dem.

Mvh
Nikolaj

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 12-08-04 19:57

"Nikolaj W." <nikolaj_dk_fjernmig@msn.com> wrote in message

> [...]
> noget mere at søge efter, at jeg tjekkede dem. Så hvis nogen kender noget
> til dem, vil jeg blive glad for at høre fra dem.

Jeg håber ikke, at du finder dem.

Fra : Nikolaj W.

Dato : 12-08-04 20:26

"Feeling 102, acting 17" <@> wrote in message
> "Nikolaj W." <nikolaj_dk_fjernmig@msn.com> wrote in message

> Jeg håber ikke, at du finder dem.

Synes da det er den midst skrammende ting man kan udsætte banditten for

Fra : ThomasB

Dato : 13-08-04 11:16

"Nikolaj W." <nikolaj_dk_fjernmig@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget mere at søge efter, at jeg tjekkede dem. Så hvis nogen kender noget
> til dem, vil jeg blive glad for at høre fra dem.

Der var jo bekendt et tvprogram om det, og det er en gut fra Holland eller
England, der kommer til Danmar en gang i mellem for at lave de kugleting.

Konklusionen på programmet var at det ikke hjælper på nydensen, men at det
ser sjovt ud.

Det foregår UDEN bedøvelse

Spørg de forskellige piercere der findes, de ved besked.
http://www.piercing-info.dk/

Mvh Thomas

Fra : Vibeke & Poul mahler~

Dato : 13-08-04 21:43