hårfjerning
Fra : eps

Dato : 12-08-04 13:28

jeg læste forleden en artikel i ekstra bladet om at danske
hårfjerningsklinikker bliver rendt over ende af kvinder som vil have
fjerne al hår i skridtet. nu kender jeg naturligvis ikke så meget til
hvordan kvinder, udover min kone og piger jeg ser på billeder og i
film, se ud forneden. så kvinder, hvordan er situationen derude i de
danske omklædningsrum, hvor almindelige kvinder ser ud som almindelige
kvinder gør; er de glatte eller ej eller delvist?
min egen kone er da trimmet, men tager kun det hele en gang i mellem
for forandringens skyld.
en kvinde i artiklen hævdede endvidere at hun krævede det samme af
sine mænd. dem mener jeg så der er langt imellem... eller hvad?

mvh
eps

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 13:37

"eps" <superfuzz_666@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en kvinde i artiklen hævdede endvidere at hun krævede det samme af
> sine mænd. dem mener jeg så der er langt imellem... eller hvad?

Endnu et symptom på pædofilisering af samfundet: Voksne kvinder og mænd skal
ligne småbørn mest muligt.

Per V,

Fra : Corax

Dato : 12-08-04 14:05

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

[...]

> Endnu et symptom på pædofilisering af samfundet: Voksne kvinder og mænd
skal
> ligne småbørn mest muligt.
>
> Per V,

Det behøver ikke at være grunden til at fjerne hår. Hvis folk f.eks. er
glade for oralsex, eller nyder følelsen af glat hud (evt. i samspil med
massageolie), så kan det være en grund til at fjerne noget af den intime
behåring.

- Corax

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 14:59

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> glade for oralsex, eller nyder følelsen af glat hud (evt. i samspil med
> massageolie), så kan det være en grund til at fjerne noget af den intime

Hvorfor?

Per V.

Fra : Corax

Dato : 12-08-04 16:20

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Har du prøvet at få hår mellem tænderne mens du slikker din kæreste?

Fra : Jimmy

Dato : 12-08-04 16:34

> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

er

> Har du prøvet at få hår mellem tænderne mens du slikker din kæreste?

*ROTFLOL* Per Vadmand.. en kæreste...Hahahahahahaahahahahaah.
Har du ikke set ham?
;)

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 12-08-04 19:51

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> wrote in message
> [...]
> med
> intime

> *ROTFLOL* Per Vadmand.. en kæreste...Hahahahahahaahahahahaah.

Suk!
Det er vel ikke udseendet, det kommer an på?
Hvor er I dog overfladiske mennesker her i gruppen!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 12-08-04 20:10

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Suk!
> Det er vel ikke udseendet, det kommer an på?

Det plejer det ikke at være i den virkelige verden.

> Hvor er I dog overfladiske mennesker her i gruppen!

Husk på at du selv er med i denne gruppe

Lars

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 12-08-04 20:29

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Det plejer det ikke at være i den virkelige verden.

> Husk på at du selv er med i denne gruppe

Hehe, jeg er her nu kun for et ganske lille øjeblik, da jeg godt ved at min
tilstedeværelse ikke er ønsket.
Samtidig har mine hænder forarget mig, så det kan være, jeg ender uden
hænder.

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 22:26

"Jimmy" <J-man@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med
> intime

> *ROTFLOL* Per Vadmand.. en kæreste...Hahahahahahaahahahahaah.

Jeg har faktisk været gift med den samme dejlige kvinde i 37 år, Johnny.

Men vær du glad for, at der også findes kvinder, der kun går efter udseendet
og er ligeglade med, om en mand har hjerne.

Per V.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-08-04 22:54

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Men vær du glad for, at der også findes kvinder, der kun går efter
udseendet
> og er ligeglade med, om en mand har hjerne.

Hvis man har både udseendet OG hjerne, med sig, må det da være en
fordel.....Synd for dig, at du ikke har nogle af disse....

/Johnny

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 23:18

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis man har både udseendet OG hjerne, med sig, må det da være en
> fordel.....Synd for dig, at du ikke har nogle af disse....

Hvorimod dit enormt høje debatniveau og din strenge saglighed tyder på, at
du er rigt udstyret med begge dele?

Per V.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-08-04 23:28

> Hvorimod dit enormt høje debatniveau og din strenge saglighed tyder på, at
> du er rigt udstyret med begge dele?

Du mener måske, at dit "sublime" debatniveau, er saglig.. Jvf. "hvis man er
kasseklippet er man nazist", tom snak.....
Men hvis man som dig, har levet som huleboer i x antal år - bliver man jo
nok skadet.........

/Johnny

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 09:08

> [...]
> kasseklippet er man nazist", tom snak.....
> Men hvis man som dig, har levet som huleboer i x antal år - bliver man jo

For det første: (for nu at klippe det ud i pap, så selv du - måske - kan
forstå det) Jeg har ikke sagt, at man nødvendigvis er nazist fordi man er
kronraget (ikke karseklippet). Men at kronragning i hvert fald begyndte som
et nazisymbol, jvf. skinheads.

Og din betegnelse af mig som "huleboer" vil jeg blodt lade stå som eksempel
på din enestående saglige debatteknik.

Per V.

Fra : Corax

Dato : 13-08-04 13:02

> [...]

> forstå det) Jeg har ikke sagt, at man nødvendigvis er nazist fordi man er
> kronraget (ikke karseklippet). Men at kronragning i hvert fald begyndte

Øh, jeg troede ellers at f.eks. Buddhistiske munke var tidligere ude..

De kronragede mennesker jeg kender er det fordi de har høje tindinger eller
tyndt hår (eller alternativt er for dovne og/eller nærrige til at betale en
frisør), og derfor benytter sig af at hårløshed hos mænd af nogle opfattes
som sexet. De rager typisk det hele af med nogle ugers mellemrum, og veksler
derfor mellem at være kronragede og meget korthårede.

- Corax

Fra : Klaus G.

Dato : 12-08-04 16:36

> Har du prøvet at få hår mellem tænderne mens du slikker din kæreste?

Yes Sir! Også derfor jeg er enig med dig :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 22:25

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at få hår mellem tænderne mens du slikker din kæreste?

Ja.

Per V.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 12-08-04 22:33

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> "Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> Ja.

Dit eget hår eller hendes?

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 23:20

> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> Dit eget hår eller hendes?

Begge dele, faktisk. Plus overskægget.

Per V.

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 22:25

> [...]
> mænd

er

> Har du prøvet at få hår mellem tænderne mens du slikker din kæreste?

Hellere det end stubbe, der kradser.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 12-08-04 14:22

> Endnu et symptom på pædofilisering af samfundet: Voksne kvinder og mænd
skal
> ligne småbørn mest muligt.

Ligesom mænd der barberer sit skæg af?

Eller barberer sin ryg?

Eller kvinder der snupper håret på benene?

Eller overlæben?

Hvad med hår under armene?

Hvad med håret på hovedet?

Fra : Jimmy

Dato : 12-08-04 14:36

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> skal
>
> Ligesom mænd der barberer sit skæg af?
>
> Eller barberer sin ryg?
>
> Eller kvinder der snupper håret på benene?
>
> Eller overlæben?
>
> Hvad med hår under armene?
>
> Hvad med håret på hovedet?

Jamen Per ligner selv noget, der kan blive væk i en flok orangutanger.
http://www.tegneseriemuseet.dk/bio/art_vadmand_per.htm
Han har vist ikke selv set skyggen af babergrej nogensinde.
Det er måske en fobi, han er ramt af.

/J.

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 15:02

> [...]
> http://www.tegneseriemuseet.dk/bio/art_vadmand_per.htm
> Han har vist ikke selv set skyggen af babergrej nogensinde.

Hellere have udseende som en orangutan end - som du - holdninger somen
gorilla.

Per V.

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 15:01

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Ligesom mænd der barberer sit skæg af?

Glatragning er en historisk undtagelse, der er særlig hyppig i krigs- og
krisetider.

> Eller barberer sin ryg?

Ja.
> Eller kvinder der snupper håret på benene?

Ja. Naturlig hårvækst er sexet. Ekstrem ungdomsdyrkelse er sygt.

> Eller overlæben?

Se ovenfor.

> Hvad med hår under armene?

Naturlig hårveækst. Bare tanken om en kvinde/mand mebd barbersæbe under
armene giver mig kvalme.

> Hvad med håret på hovedet?

Kronragning er et nazisymbol.

Per V.

Fra : Ulvir

Dato : 12-08-04 15:16

vadmand wrote:

Bare tanken om en kvinde/mand mebd barbersæbe
> under armene giver mig kvalme.

Bare tanken om en kvinde med en kokosnødde under armene giver mig kvalme..

> Kronragning er et nazisymbol.

Var Hitler kronraget? Bormann? Göring? Himmler? Hess? Piss med dig mand..

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 22:27

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Var Hitler kronraget? Bormann? Göring? Himmler? Hess? Piss med dig mand..

Har du hørt om skinheads?

Per V.

Fra : Ulvir

Dato : 12-08-04 22:49

vadmand wrote:

> Har du hørt om skinheads?

Der er flere kronragede herrer der ikke er skinheads, end skinheads. Og de
er ikke nazister. Iøvrigt, er det kun et fåtal af skinheads der er
neonazister. Læs http://www.io.com/~qsb/words/frame.html , så vil du fatte
hvad skinbevægelsen går ud på..

Fra : ThomasB

Dato : 12-08-04 16:02

> Glatragning er en historisk undtagelse, der er særlig hyppig i krigs- og
> krisetider.

Hvorfor er det ikke "pædofilisering", blot fordi det er historisk?

> Ja.

Det kunne jo også være at det fremhævede muskulaturen, når man ikke har en
dyne af hår. (også på kvindeben)

> Ja. Naturlig hårvækst er sexet.

Ja, men det modsatte er ikke "pædofilisering".

> Ekstrem ungdomsdyrkelse er sygt.

Definér lige sygt hva'?

Hvis noget er extremt, så kan man ikke komme længere ud.

At holde sig ungt af udseende, er ikke "pædofilisering".

> Se ovenfor.

> Naturlig hårveækst. Bare tanken om en kvinde/mand mebd barbersæbe under
> armene giver mig kvalme.

Det er da sygt!

> Kronragning er et nazisymbol.

Pjat.

Men hvorfor "overhovedet" ( klippe sit hår?

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 22:31

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor "overhovedet" ( klippe sit hår?

Det kan være i vejen for visse jobs. Men ellers har du da ret. Hårvækst
eller mangel på samme er et modefænomen. Men man har jo lov at gøre sig sine
tanker om, hvorfor visse ting bliver modefænomen på bestemte tidspunkter. Og
måske er det for voldsomt at kalde den nutidige hårfjerningsmani for
pædofilagtig, men jeg vil fastholde, at den - ligesom plastickirurgi,
bodybuliding, botox i læberne etc - er tegn på en ekstrem ungdomsdyrkelse og
aldersangst, som jeg finder urovækkende både politisk og sociologisk.

Det er nok ikke tilfældigt, at kønsforskelle understreges i krisetider og
udviskes i overflodstider.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 13-08-04 11:08

> [...]
og
> aldersangst, som jeg finder urovækkende både politisk og sociologisk.

Heri er jeg enig. Men "pædofilisering" er det ikke.

> Det er nok ikke tilfældigt, at kønsforskelle understreges i krisetider og
> udviskes i overflodstider.

Interessant!

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 11:24

> Interessant!

Læs Broby-Johansens "Krop og Klær", den uddyber det på yderst interessant
vis.

Per V.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-04 17:29

vadmand skrev:

(snip en masse lort)

> Kronragning er et nazisymbol.

Du er bare fuld af fordomme... øv!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 22:32

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
> vadmand skrev:
>
> (snip en masse lort)

> Du er bare fuld af fordomme... øv!

Læs mit uddybende svar til Thomas B ovenfor.

Per V.

Fra : preben nielsen

Dato : 12-08-04 17:50

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Naturlig hårveækst. Bare tanken om en kvinde/mand mebd
barbersæbe under
> armene giver mig kvalme.

For mig er klipning/trimning forskellige steder på kroppen lige så
naturligt som at blive klippet på hovedet og barberet på hagen,
men efter at have set billedet af dig kan jeg godt se, at det
argument vil du ikke fatte :)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-04 18:42

preben nielsen skrev:

> efter at have set billedet af dig kan jeg godt se, at det argument vil du
> ikke fatte :)

LOL av min mave.. )

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 22:33

> LOL av min mave.. )

Nu er det billede faktisk omkring 20 år gammelt. I mellemtiden har jeg af
naturlige årsager fået en del mindre hår på hovedet.

Per V.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-04 22:43

vadmand skrev:

> Nu er det billede faktisk omkring 20 år gammelt. I mellemtiden har jeg af
> naturlige årsager fået en del mindre hår på hovedet.

Hvor gammel er du egentlig nu? Bare nysgerrig..

Fra : vadmand

Dato : 12-08-04 23:20

> Hvor gammel er du egentlig nu? Bare nysgerrig..

Jeg er lioge fyldt 60, lykkeligt gift på 37. år, har to børn og 4, snart 5
børnebørn. Ernærer mig som musiker, oversætter og forfatter. Er 190 cm høj
og vejer 87 kg. Var der mere, du ville vide? Så kan du jo prøve at finde min
hjemmeside.

Per V.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-08-04 01:22

vadmand skrev:

> [...]
> snart 5 børnebørn. Ernærer mig som musiker, oversætter og forfatter.
> Er 190 cm høj og vejer 87 kg. Var der mere, du ville vide? Så kan du jo

Nej tak alderen var nok *GG*. Det var fordi du sagde det var 20 år
gammelt det billede og da du allerede der ligner en som er en del ældre
end mig blev jeg nysgerrig.

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 09:05

> Nej tak alderen var nok *GG*. Det var fordi du sagde det var 20 år
> gammelt det billede og da du allerede der ligner en som er en del ældre
> end mig blev jeg nysgerrig.

Hvor gammel er du da? Og det er vel egentlig ikke utidig nysgerrighed. Netop
i en gruppe som denne tror jeg, at alderen spiller en stor rolle for ens
holdninger og præferencer, også mht fx kropsbehåring.

Per V.

Per V.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-08-04 09:37

vadmand skrev:

> Hvor gammel er du da? Og det er vel egentlig ikke utidig nysgerrighed.

Fylder 24 i næste måned så er stadig en knøs i dine øjne *GG*

> Netop i en gruppe som denne tror jeg, at alderen spiller en stor rolle for
> ens holdninger og præferencer, også mht fx kropsbehåring.

Helt klart!

Fra : Jens

Dato : 13-08-04 03:37

vadmand wrote:
> [...]
>>
> Nu er det billede faktisk omkring 20 år gammelt. I mellemtiden har
> jeg af naturlige årsager fået en del mindre hår på hovedet.

så er du jo ved at blive nazist.

--
Jens.

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 09:10

"Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> så er du jo ved at blive nazist.

Du kan tro, jeg passer på! Den slags er der jo rigeligt af på usenet i
forvejen .

Per V

Per V.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 13-08-04 09:18

> Du kan tro, jeg passer på! Den slags er der jo rigeligt af på usenet i
> forvejen .

Det passer heldigvis ikke.

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 11:24

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> Det passer heldigvis ikke.

Har du nogen sinde set dk.politik.indvandring?

Per V.

Fra : Gubbi

Dato : 12-08-04 20:59

Så jeg så være en glatbarberet nazist

Karseklippet på hovedet (Det øverste), og barberet forneden. Kanon lækker
fornemmelse. Prøv det

Gubbi

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 12-08-04 21:52

"Gubbi" <hans@xxxxxhotmail.com> wrote in message

> og barberet forneden. Kanon lækker
> fornemmelse. Prøv det

Jeg skal opereres i pungen, så jeg skal snart barberes, desværre.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-08-04 23:00

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg skal opereres i pungen, så jeg skal snart barberes, desværre.

Håber ikke din gud smider dig ud af himmelen pga. af det LOL

/Johnny

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 12-08-04 23:22

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Håber ikke din gud smider dig ud af himmelen pga. af det LOL

Jeg har været nødt til at synde i forbindelse med mit sædbrok. Trykket i
pungen grundet måneders manglende udløsning og voksende sædbrok blev til
sidst for meget for mig. Stik imod min tro gav jeg min højre hånd lov til at
forarge mig for at dulme ømheden. Det hjalp. Når ikke jeg får englef*sse og
på andre måder har kunnet lette trykket, så så jeg ikke nogen anden løsning.
Undskyld.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 12-08-04 23:30

> [...]
og
> på andre måder har kunnet lette trykket, så så jeg ikke nogen anden

Du får bare for lidt fisse....

/Johnny

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 14-08-04 00:46

Hej....
lige et par ord fra en "lurker"... bli'r lige nødt til at kommentere dette;

> Ja. Naturlig hårvækst er sexet. Ekstrem ungdomsdyrkelse er sygt.

Jeg har utrolig lys hud og har altid haft store tykke sorte hår på
benene.... jeg er vokset op i en famile, hvor vi var "naturlige", og
kropsvækst er jo naturligt! Derfor var jeg, da jeg var yngre (inden jeg tog
mig sammen til at trodse familien og købe en ladyshaver), utrolig flov over
at gå med bare ben (gik så at sige aldrig med shorts eller korte nederdele).
Selv nu, hvor jeg har barberet ben i efterhånden mange år, har jeg stadig
"shorts-fobi" - min ynglingspåklædning er lange bukser, så ingen kan se mine
ben. Hårfjerning hos kvinder behøver absolut ikke nødvendigvis at betyde
ungdomsdyrkelse... kan ligeså godt betyde, at man gerne vil ligne det, man
er - en kvinde - og ikke en mand!

Venligst,
Charlotte

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 14-08-04 00:50

Sorry, jeg mente hårvækst og ikke kropsvækst!!!

Fra : Jimmy

Dato : 12-08-04 14:32

> [...]
>
> "eps" <superfuzz_666@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >
> Endnu et symptom på pædofilisering af samfundet: Voksne kvinder og mænd

Jeg tror vist, at det er din tankegang, som er pædofiliseret.
Det er meget normalt, at man trimmer måtten, eller rager det hele af, så man
får luft til missen.
Der er sågar en kultur i nudistkredse, hvor følk føler det behageligt med
barberede kønsdele.
Selv mænd kan have lyst til at barbere trolden.
Så Per, din ide hænger nok sammen med dit eget look med hår i hele ansigtet.
Så kunne man måske sige, at du lægger navn til en monkeyfisering, hvor du
synes, at alle skal ligne hulemænd og gorillaer.

/J.

Fra : Anita

Dato : 12-08-04 14:57

vadmand wrote:
> Endnu et symptom på pædofilisering af samfundet: Voksne kvinder og
> mænd skal ligne småbørn mest muligt.

Det synes jeg nu ikke det er et udtryk for. Men mere at det er blevet
normalt at fjerne kropsbehåring og også eksperimentere med den del.

Personligt finder jeg det vældig rart med den glatte og bløde hud. Både hos
mig og kæresten :)

Venligst Anita

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-08-04 17:30

Anita skrev:

> Personligt finder jeg det vældig rart med den glatte og bløde hud. Både
> hos mig og kæresten :)

Samme her i huset

Fra : Pastoren

Dato : 12-08-04 14:58

nu synes jeg det er ganske dejlig , at når konen får hele Labrador turen ,
og det ikke er en hel ryatæppe man skal gnaske i

" Tag skridtet i dag , brug en Lady shaver

Kab

Fra : B

Dato : 12-08-04 23:54

> Endnu et symptom på pædofilisering af samfundet: Voksne kvinder og mænd
skal
> ligne småbørn mest muligt.
>
> Per V,

Du er da for klam, føj for en tanke gang, kan du ikke se forskel på en 35
årig kvindes
barberede kønsorganer og en lille piges???

barbering har intet med pædofili at gøre, du er modbydelig ved at foreslå
det

For mig er hår et turn of

og er desuden meget mere hygiejnisk uden hår

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 09:09

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
>
> For mig er hår et turn of
>
> og er desuden meget mere hygiejnisk uden hår

Og jeg fastholder, at modvilje mod behåring er et symptom på modvilje mod at
blive voksen. Bemærk: Jeg fordømmer det ikke, jeg beskriver bare en tendens
i tiden, jvf mit tidligere uddybende svar.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 13-08-04 11:11

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> og er desuden meget mere hygiejnisk uden hår

Kvinder der barberer deres kønshår af, har væsentlig større risiko for
skedesvamp.

Hvorfor bliver hår mere beskidt, end hud?

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 11:25

> Kvinder der barberer deres kønshår af, har væsentlig større risiko for
> skedesvamp.
>
> Hvorfor bliver hår mere beskidt, end hud?

Fordi det opfanger støv etc. Hvis vi ikke havde øjenvipper og -bryn, ville
vi meget hyppigere få noget i øjet.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 13-08-04 15:42

> Fordi det opfanger støv etc. Hvis vi ikke havde øjenvipper og -bryn, ville
> vi meget hyppigere få noget i øjet.

Men hvis folk fjerner hår, fordi de ikke vil samle støv, er det så også en
pædofilisering?

Fra : B

Dato : 13-08-04 18:29

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse > > > Kvinder der
barberer deres kønshår af, har væsentlig større risiko for

Det er da muligt, men med det niveau af hygiejne vi har idag (heldigvis) er
det ikke noget problem

Fra : vadmand

Dato : 13-08-04 22:32

> [...]
> barberer deres kønshår af, har væsentlig større risiko for
>
> Det er da muligt, men med det niveau af hygiejne vi har idag (heldigvis)

Spørg du hudlægerne m det.

Per V.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-08-04 17:48

eps wrote:
> [...]
> en kvinde i artiklen hævdede endvidere at hun krævede det samme af
> sine mænd. dem mener jeg så der er langt imellem... eller hvad?

ok jeg kan se jeg ikke helt er med på moden ;)

jeg fjerner aldrig al behåringen..... jeg retter til så selve skamlæberne og
bikinilinien er glatte... og så trimmer jeg ellers resten så det ikke bliver
alt for langt (ca 1-1½ cm er passende)
jeg har to gange i mit liv prøvet at fjerne det hele, og ærlig talt så er
det IKKE for mig..... jeg kan ikke fordrage at føle jeg ligner en lille pige
dernede, og synes faktisk at det er ret grimt uden nogen form for hår som
indikerer at vedkommende i det mindste er over den seksuelle lavalder....

når det er sagt så synes jeg feks det er helt fint hvis der blot er en
stribe hår, men heller ikke det praktiserer jeg personligt, da jeg i
forvejen er ret tyndt og lyst behåret kommer det nemt til at se underligt
ud.....

hvad behagelighed angår føler jeg faktisk heller ikke det er mere behageligt
uden hår overhovedet.... men det er KLART mere fedt når det område hvor
munden huserer er fri for hår.... både hvad mænd og kvinder angår....

--
Knus, Sabina

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 12-08-04 20:27

"eps" <superfuzz_666@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> en kvinde i artiklen hævdede endvidere at hun krævede det samme af
> sine mænd. dem mener jeg så der er langt imellem... eller hvad?

Jeg har ellers fået det indtryk, at baby-looket er ved at gå af mode igen.

-Michael.