Kunstner ??
Fra : Weissert

Dato : 13-08-04 18:32

Hej.
Jeg hører igen og igen en sang i radioen, som jeg bare ikke kan finde ud
hvem der har lavet.

De synger noget med: I´m gonna push .. ? .... cause I´m pushing it right.

Jeg mener det er en mørk forsanger og stilen er en guitar som intro, der
kører det samme riff hele sangen igennem.

Anyone ?

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 13-08-04 18:53

> Jeg mener det er en mørk forsanger og stilen er en guitar som intro, der
> kører det samme riff hele sangen igennem.

Ku' det være The Roots - The seed?

/Troels

Fra : Weissert

Dato : 13-08-04 19:15