Tønder Festival
Fra : JHF

Dato : 12-08-04 20:22

Hej
Jeg er så heldig at jeg skal til Æ' Festival. Jeg har desværre ikke noget
program, og kan ikke huske i hvilken rækkefølge og hvornår div. bands jeg
skal høre de spiller.
Hjælp mig med at få sat navne på div. telte. Jeg skal i telt 2 fredag aften,
telt 1+2 lørdag eftermiddag og telt 1 lørdag aften.
Så kan jeg gå og glæde mig endnu mere til GBS osv.

JHF

Fra : Nielsen

Dato : 12-08-04 20:41

"JHF" <holtes@migvip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> skal høre de spiller.
> Hjælp mig med at få sat navne på div. telte. Jeg skal i telt 2 fredag
Vamp, The Bills, Steve Riley & The Mamou Playboys

> telt 1+2 lørdag eftermiddag
Telt 1: Studerende fra Det Fynske Musikkonservatorium, Anna Massie Band,
Karen Mose & Helene Blum, Ruthie Foster & Cyd Cassone
Telt: Give Way, Henrik Jansberg Band, Tumult, Studerende fra Det Fynske
Musikkonservatorium

>og telt 1 lørdag aften.
Hans Theessink Band, Steve Riley & The Mamou Playboys, Great Big Sea.

> Så kan jeg gå og glæde mig endnu mere til GBS osv.

Nielsen

Fra : rosenauer.dk

Dato : 12-08-04 20:46

> [...]
aften,
> telt 1+2 lørdag eftermiddag og telt 1 lørdag aften.
> Så kan jeg gå og glæde mig endnu mere til GBS osv.

www.tf.dk burde kunne hjælpe dig =)

Ellers kan jeg sikkert grave mit program frem et eller andet sted fra =)

Glæd dig, det er en rigtig god, omend anderledes festival!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Christer Holte

Dato : 13-08-04 09:07

> Så kan jeg gå og glæde mig endnu mere til GBS osv.

Dem ser jeg også frem til ! Skal høre dem i telt 1 fredag aften sammen med
Runrig...Det blir en god aften kan jeg mærke

Det er ved og være nogle år siden jeg hørte GBS sidst. Det var sidst i de
gæstede festivalen som opvarmning for Runrig. Jeg blev dybt imponeret. Sewan
der er gang i de drenge...

Derudover skal jeg opleve Hausgaard og Dissing med makker lørdag aften. Det
ser jeg også frem til !

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 13-08-04 10:17

Christer Holte wrote:
> Dem ser jeg også frem til ! Skal høre dem i telt 1 fredag aften sammen med
> Runrig...Det blir en god aften kan jeg mærke

Øvøvøv... jeg må bare sidde her i Aalborg og skrive mit speciale... GBS
og Runrig samme aften kan kun blive godt

I øvrigt hørte jeg Vamp til Grenland Brass Festival i år (de spillede
til festen). De er heller ikke helt ringe, omend lidt mere funky end det
meste andet musik man hører til Tønder Festivallen.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | Nordvestjysk Brass Band - http://nvbb.dk
jakob@dataloger.dk | Vinder af 1. division

Fra : Weissert

Dato : 13-08-04 12:16

GBS er kanongodt, hørte dem da de sidst spillede i TF.
Glæder mig som et barn til at opleve dem igen.