Hyperlink og Javascript til "Back"-funktio~
Fra : Niels Skovmand

Dato : 09-05-01 10:09

Hej!

Hvordan er det man laver et hyperlink, som får browseren til at gå en side
tilbage (i Historien, eller hvad det hedder)..

Jeg mener det er vha. Javascript, jeg kan bare ikke huske hvordan..

På forhånd tak!

Niels Skovmand
http://www.wman.dk

Fra : Andreas Clausen

Dato : 09-05-01 10:21

> Hvordan er det man laver et hyperlink, som får browseren til at gå en side
> tilbage (i Historien, eller hvad det hedder)..
>
> Jeg mener det er vha. Javascript, jeg kan bare ikke huske hvordan..

history.go(-1)

--
Venlig Hilsen

Andreas Clausen
http://website.gjk.dk/snagg

Fra : Andreas Clausen

Dato : 09-05-01 10:45

For at være mere specifik:

F.eks.: onClick="javascript:history.go(-1)"

--
Venlig Hilsen

Andreas Clausen
http://website.gjk.dk/snagg

Fra : Peter

Dato : 09-05-01 19:23

> Hvordan er det man laver et hyperlink, som får browseren til at gå en side
> tilbage (i Historien, eller hvad det hedder)..

Eller:
--
Venlig hilsen

Peter Heinzl