velvet revolver/led zeppelin jam
Fra : simon leth jensen

Dato : 09-08-04 19:44

Hej med jer

Jeg vil høre om der var nogen der hørte velvet revolver og led zeppelin jam.
Jeg var desværre ikke til festivalen.
hilsen tina

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 09-08-04 19:52

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> wrote in message
> Hej med jer
>
> Jeg vil høre om der var nogen der hørte velvet revolver og led zeppelin
jam.
> Jeg var desværre ikke til festivalen.

Jeg lytter lige med her.
Faktisk utroligt at man intet har set eller hørt til Velvet Revolver på
dansk radio eller tv i forbindelse med Skanderborg!

Fra : Rune Jensen

Dato : 10-08-04 00:14

simon leth jensen wrote:
> Hej med jer
>
> Jeg vil høre om der var nogen der hørte velvet revolver og led zeppelin jam.
> Jeg var desværre ikke til festivalen.
> hilsen tina

Jeg hørte Velvet Revolver, hvilket jeg synes var ok, men utrolig kort
koncert, under 45 min. før de takkede af første gang, kom dog ind og
spillede 2 ekstra numre.
Havde hørt at de også spillede noget GNR men det var der ikke meget af
desværre. Men ellers et ok show, hvor de havde en masse energi og slash
var cool som altid :)

3/5

Rune Jensen

Fra : zcully

Dato : 10-08-04 00:22

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> wrote in message

> [...]
> Havde hørt at de også spillede noget GNR men det var der ikke meget af
> desværre. Men ellers et ok show, hvor de havde en masse energi og slash

Jeg syntes det var en rigtig fed koncert.
Jeg vil skyde på de måske spillede 10 numre hvoraf der var 2 Guns og et
enkelt Stone temple nummer imellem, så det var da ok. Det er jo ikke hverken
Guns eller stone, så man kan ikke forvente at de spiller en masse.
Men ja Slash var rigtig sej og syntes nu også Scott Weiland var rigtig cool.

/Zcully

Fra : Otto J.

Dato : 10-08-04 10:16

> Jeg syntes det var en rigtig fed koncert.
> Jeg vil skyde på de måske spillede 10 numre hvoraf der var 2 Guns og et
> enkelt Stone temple nummer imellem, så det var da ok.

Der er noget jeg gik glip af - de spillede "it's so easy", men hvad var det
andet guns nummer? Jeg stod der sammen med en STP fan, han sagde der var to
STP numre. Men ja, fed koncert bare en halv time for kort...

Mvh. Otto

Fra : Otto J.

Dato : 10-08-04 10:17

> [...]
> andet guns nummer? Jeg stod der sammen med en STP fan, han sagde der var
> STP numre. Men ja, fed koncert bare en halv time for kort...

Hvor jeg stod var lyden iøvrigt ad helv... til, jeg kunne knapt nok høre
hvad der blev sunget. Måske derfor jeg missede et guns nummer

Mvh. Otto

Fra : zcully

Dato : 10-08-04 13:39

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> andet guns nummer? Jeg stod der sammen med en STP fan, han sagde der var
> STP numre. Men ja, fed koncert bare en halv time for kort...

Jeg er også temmelig stor STP fan, men mener nu kun at de spillede "Sex Type
Thing".
Det er rigtigt de spillede "It's so easy". Men hvis ikke jeg tager meget
fejl spillede de også "Mr. Brownstone" som det 3-4 nummer.
Men med STP kan jeg da pludselig se du har ret. Fandt lige en playliste. Der
står faktisk "Crackerman". Det er et gammel STP track. Pinligt...

/Zcully

Fra : Otto J.

Dato : 10-08-04 14:22

> [...]
> Det er rigtigt de spillede "It's so easy". Men hvis ikke jeg tager meget
> fejl spillede de også "Mr. Brownstone" som det 3-4 nummer.

Det er eddermame pinligt hvis det er rigtigt, det er et af mine favorit
GNR-numre... Jeg må have sovet på den store måde. Det må have druknet i at
jeg ikke kender deres nye plade, og den i mine ører ret dårlige gengivelse
af stemmen gjorde at jeg ikke rigtigt kunne forholde mig til de enkelte
numre.

> Men med STP kan jeg da pludselig se du har ret. Fandt lige en playliste.
Der
> står faktisk "Crackerman". Det er et gammel STP track. Pinligt...

Så står vi lige... Har du et link til den playliste?

Mvh. Otto

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 10-08-04 17:24

> [...]
> af stemmen gjorde at jeg ikke rigtigt kunne forholde mig til de enkelte

Bare rolig - som nævnt, så var det kun "It's so easy" de spillede. Desværre
spillede de ikke Spectacle fra Contraband.

Fra : Otto J.

Dato : 10-08-04 23:08

> Bare rolig - som nævnt, så var det kun "It's so easy" de spillede.
Desværre
> spillede de ikke Spectacle fra Contraband.

Godt så, så er jeg mere rolig

Mvh. Otto

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 10-08-04 17:23

zcully <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det er rigtigt de spillede "It's so easy". Men hvis ikke jeg tager meget
> fejl spillede de også "Mr. Brownstone" som det 3-4 nummer.

Der tager du meget fejl. Jeg tror du ville være sikker, hvis de spillede
det. Og i hvert fald er jeg overbevist om, at jeg ville være sikker, hvis de
gjorde. Men "It's so easy" spillede de. De har spillet "Mr. Brownstone" til
andre koncerter, men ikke her på Skanderborg Festival.

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 10-08-04 17:21

> [...]
> Guns eller stone, så man kan ikke forvente at de spiller en masse.
> Men ja Slash var rigtig sej og syntes nu også Scott Weiland var rigtig

Omvendt. De spillede et Guns nummer og to Stone-numre samt et Cheap
Trick-nummer til allersidst.

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 10-08-04 17:29

> [...]
> Hej med jer
>
> Jeg vil høre om der var nogen der hørte velvet revolver og led zeppelin

Jeps, og det var virkelig fedt - kan godt forstå at både Gaffa og Soundvenue
giver dem 5 stjerner. Har ikke set andre anmeldelser. Det var fedt at se
sine idoler så tæt på - selv stod jeg helt oppe ved hegnet - men også
musikken er rigtig fed. Desværre så spillede de ikke Spectacle fra
Contraband, som jeg synes er et rigtig fedt nummer. Da de gik ca. et kvarter
senere på havde de kun en times spilletid, og måske betød det, at de
fjernede nogle numre fra den planlagte setliste lige før de gik på. Men det
ved jeg nu ikke noget om - det er bare et gæt. En anden negativ ting var, at
de sluttede med et covernummer af Cheap Trick, som jeg ikke aner hvem er.
Det har jeg senere fundet ud af. Det synes jeg ikke var den bedste slutning.
Og, vokalen måtte godt have været højere - der hvor jeg stod, var den i
hvert fald ikke særlig høj. Men stadigvæk en fed koncert og de fyrede den
virkelig af, og vi fik alt det vi kom efter af Slash og de andre.

Jeppe

Fra : Dopedog

Dato : 10-08-04 19:53

[SNIP]

Hvad var det for en Cheap Trick sang ?

Surrender ? Den spiller alle bands jo hvis de cover Cheap Trick :)

Fra : Martin Helbo

Dato : 10-08-04 22:30

Så lige at nogen efterlyste setlisten.

Dette er taget fra heavyjams anmeldelse:

Sucker Train Blues
Do It For The Kids
Headspace
Crackerman (Stone Temple Pilots)
Big Machine
Fall To Pieces
Set Me Free
It's So Easy (Guns N' Roses)
Sex Type Thing (Stone Temple Pilots)
-----------------------
Slither
Surrender (Cheap Trick)

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jake

Dato : 13-08-04 17:53

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Jeg vil høre om der var nogen der hørte velvet revolver og led zeppelin
jam.
> Jeg var desværre ikke til festivalen.
> hilsen tina

Hej Tina

Du gik virkelig glip af en fed koncert. Som inkarneret GNR fan kanjeg kun
sige at Slash, Duff og Matt sjældent har spillet bedre, og de så alle ud som
om de virkelig nød koncerten. Som det også fremgår af anmeldelserne, var der
vist ingen der savnede onkel Axl da Scott gjorde et fantastisk arbejde på
scenen - hans sceneshow er en hel oplevelse i sig selv. Jeg stod selv foran
hegnet, og jeg er ret sikker på at den dårlige vokal-lyd skyldes at vi kun
fik scenelyden, og derfor ikke det færdige mix af vokalen der røg ud af de
store højtalere! Ihvertfald siger folk jeg har snakket med efterfølgende, at
de sagtens kunne høre vokalen længere tilbage på pladsen.

En superfed koncert - dog kunne jeg også godt have brugt et enkelt GNR
nummer til... eller ti! Men fedt at se hvor meget energi og glæde VR ligger
i at spille deres nye numre... De er de største!

/Jake

Fra : Otto J.

Dato : 15-08-04 21:12

> [...]
> fik scenelyden, og derfor ikke det færdige mix af vokalen der røg ud af de

Det kan jeg desværre afkræfte.

Ihvertfald siger folk jeg har snakket med efterfølgende, at
> de sagtens kunne høre vokalen længere tilbage på pladsen.

Det er jeg godt nok uenig i - godt nok stod jeg ikke specielt langt tilbage,
men langt nok til at det burde kunne høres. Der var iøvrigt ingen problemer
fra nogenlunde samme placering til andre koncerter. Bortset fra den anke er
jeg enig i at de trykkede den af, glæder mig til at høre hvad der kommer fra
den kant de næste par år.

Mvh. Otto