Elvis og Pretty Woman
Fra : Anders Matthiessen

Dato : 07-08-04 00:06

Hej gruppe

Håber i kan afslutte en diskussion mellem mig og kæresten :)

Hun siger Elvis engang har sunget Roy Orbinsons "Pretty woman"

Jeg mener nej

Kan i hjælpe ?

--
/Anders

Fra : Thomas

Dato : 07-08-04 01:26

"Anders Matthiessen" <web@dioder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber i kan afslutte en diskussion mellem mig og kæresten :)
>
> Hun siger Elvis engang har sunget Roy Orbinsons "Pretty woman"

Ifølge allmusic.com (Som plejer at være meget pålidelig) har Elvis aldrig
_udgivet_ Roy Orbisons 'Oh pretty woman'...
Men derfor kan det jo godt være han har sunget den live...

Mvh. Thomas

Fra : Jacob E.

Dato : 07-08-04 09:50

Thomas wrote:
> "Anders Matthiessen" <web@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge allmusic.com (Som plejer at være meget pålidelig) har Elvis
> aldrig _udgivet_ Roy Orbisons 'Oh pretty woman'...

All Music er pålidelig ja, men ikke ufejlbarlig og da slet ikke komplet.
Ikke generelt ihvertfald, ved ikke hvor meget de skriver om Elvis.

Mvh Jacob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-04 01:52

"Anders Matthiessen" <web@dioder.dk> skrev i en meddelelse
> Hun siger Elvis engang har sunget Roy Orbinsons "Pretty woman"

svjh har Costello aldrig sunget den
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 07-08-04 12:08

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote in message
> "Anders Matthiessen" <web@dioder.dk> skrev i en meddelelse
>
> svjh har Costello aldrig sunget den
> --
> Ivan V. Klattrup
> www.klattrup.dk

Det er jo nok heller ikke ham der bliver spurgt til skal du se!

/Rasmus

Fra : Brian

Dato : 07-08-04 12:20

Hejsa

Rasmus Thorsø Nielsen skrev:
> Det er jo nok heller ikke ham der bliver spurgt til skal du se!

Det fremgår jo ikke af spøgsmålet, hvilken Elvis det er....

/Brian

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-04 12:33

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aK2Rc.361$eT4.94@news.get2net.dk...
> Det er jo nok heller ikke ham der bliver spurgt til skal du se!

Det er det da Elvis Costello, hvem skulle det ellers være, ham fedebollen
eller hvad
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : AB/9000

Dato : 07-08-04 13:47

> Det er det da Elvis Costello, hvem skulle det ellers være, ham fedebollen
> eller hvad

Hallo du, kan du så omtale kongen med respekt, tak!

Var det Steffen Brandt, der i radioen i maj i år sagde noget i retningen af:
"Kronprinsen er Kronprinsen, Elvis er Kongen"?

Ingen ved siden af, ingen over. Og i øvrigt var den fede Elvis slet ikke så
dårlig, som den almindelige opfattelse siger. Han lavede gode indspilninger
stort set til det sidste.

Prøv at spørge den gode Costello om hvem der er størst, ham eller Presley

Arg, måtte reagere på den ringeagt ....

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-04 14:01

"AB/9000" <andersbrobystrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Var det Steffen Brandt, der i radioen i maj i år sagde noget i retningen
af:
> "Kronprinsen er Kronprinsen, Elvis er Kongen"?

Jeg har da set i tv at Elvis er en Burger
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Netto

Dato : 07-08-04 20:11

> [...]
>
> Ingen ved siden af, ingen over. Og i øvrigt var den fede Elvis slet ikke

> dårlig, som den almindelige opfattelse siger. Han lavede gode

Som andre skrev til ham ikke?

Mvh Netto

Fra : John Frandsen

Dato : 08-08-04 21:41

AB/9000 skrev i 4114cf2d$0$26358$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> retningen af: "Kronprinsen er Kronprinsen, Elvis er Kongen"?

Stop nu det reklamehorn

Elvis var da meget go' - men så geller ikke bedre... IMHO var han en
opreklameret og overvurderet popsanger med en stribe hits, hvoraf kun nogle
få virkelig havde fortjent hitstatus.

mvh John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-04 12:58

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aK2Rc.361$eT4.94@news.get2net.dk...
> Det er jo nok heller ikke ham der bliver spurgt til skal du se!

man kunne jo f.eks. også spørge har Kim nogensinde sunget "Miss You Tonite"
?

Hvilken Kim er der så tale mon så tale om ?

Svaret kan være både et Ja og et Nej alt efter hvilken Kim der tænkes på
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 07-08-04 13:35

Ivan V. Klattrup wrote:
> "Anders Matthiessen" <web@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> svjh har Costello aldrig sunget den

The king

og hvis nogen mener Costello er the king ? Så mener jeg altså Elvis Presley

/Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-04 14:00

> og hvis nogen mener Costello er the king ? Så mener jeg altså Elvis
Presley

Egentlig er den ret funny denne pretty woman, for hvis man på google søger
på enten "pretty woman elvis" eller "oh pretty woman elvis" så dukker
Costello op på det første link

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-04 14:04

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Egentlig er den ret funny denne pretty woman, for hvis man på google søger
> på enten "pretty woman elvis" eller "oh pretty woman elvis" så dukker
> Costello op på det første link

Søgning uden "-tegn altså

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : René & Mette

Dato : 13-08-04 20:04

> "Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

google mener altså elvis costello er en pretty woman*GG*

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-08-04 20:50

"René & Mette" <æøå@æøå.æøå> skrev i en meddelelse
> google mener altså elvis costello er en pretty woman*GG*

Det kan godt være at det er det som er tilfældet.

Prøv så at søge på kronprinsen og bøsse ....
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 08-08-04 21:42

Anders Matthiessen skrev i cf12si$mtm$1@news.cybercity.dk:

> Hun siger Elvis engang har sunget Roy Orbinsons "Pretty woman"

Hæ... Det havde Elvis sgu ikke format til

Mvh John