Så fik jeg den lagt op, men
Fra : Dennis

Dato : 09-05-01 21:19

Nu har jeg fundet ud af at få min side lagt op på nettet, men jeg
ville høre om der ikke var en eller anden som kunne hjælpe mig videre.

På siden har jeg skrevet "drop" 3 steder. Det er de steder hvor jeg
gerne ville lave et drop. Droppene har jeg fundet og de står nederst
som et link, hvor man kan se hvordan de er ud, men problemet er at når
jeg prøver at kopiere det ind i min egen side, så smadrer det min
hjemmeside helt.

Desuden skal jeg kun have 3 drops og deres baggrund skulle gerne have
samme farve som resten af siden og ikke den hvide farve. Desuden skal
drop`s passe i længde. Lige nu løber det tværs over siden. Så ville
jeg høre
om man ikke kunne fjerne den sorte streg, som skiller dem ad?

Sidst ville jeg høre om den fylder for meget eller hvad synes I? Det
skal siges at siden ikke er færdigt. Dette er bare den rå skabelon,
som jeg laver for vores lille forening, så der skal ikke stå andet end
noget tekst på den.

Er der ikke en som vil hjælpe mig videre, da jeg er kørt noget fast?

Sidens adresse: http://www.wanadoo.dk/~wan60831

--
MVH

Dennis

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 10-05-01 15:29

"Dennis" <Joshva@wanadoo.dk> escribió en el mensaje
> [...]
> som et link, hvor man kan se hvordan de er ud, men problemet er at når
> jeg prøver at kopiere det ind i min egen side, så smadrer det min

Hej, jeg forstår egentlig ikke, hvorfor du vil have disse "drops" på
siden, men når det nu er tilfældet, vil jeg mene, at dem, du har fundet,
passer dårligt. Gå til f.ex. http://www.dynamicdrive.com/ "News and
navigation system". Der finder du "Drop down menu generator", som så
vidt jeg kan se opfylder de krav, du stiller. Du får tre (eller flere
eller færre) "links": "click here", som hver især udløser en drop
down-menu. Du kan placere linkene hvor på siden, du ønsker, dog er de
som standard venstrestillede. Såfremt du ønsker dem i midten eller til
højre (eller et andet sted) må du oprette en tabel og indsætte dem i
tabellen.
Der medfølger en detaljeret brugsanvisning på, hvordan du indsætter dem
på siden.
Der er mange andre gode forslag på Dynamicdrive.
God fornøjelse.
Thomas
web www.dansk-oss.com/malaga/