jeg mangler navn på et stykke hademusik
Fra : Peter T.

Dato : 06-08-04 07:18

DR P3 er godt i gang med at voldtage en melodi, som er bygget på Kim
Larsens Midt Om Natten, hvor en engelsktalende rapper/hiphopper/whatever
synger indover. Jeg hader melodien som pesten, hvilket jeg kan takke P3
for (jeg har oplevet dem spille den 3 gange indenfor to timer, hvilket jeg
ikke troede de måtte).

Hvem er kunsteren bag hittet og hvad hedder sangen?

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 06-08-04 07:56

> Hvem er kunsteren bag hittet og hvad hedder sangen?

Det er en gruppe/kunstner? der hedder "Loved" Mener faktisk det er dansk

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-08-04 09:09

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Hvem er kunsteren bag hittet og hvad hedder sangen?

The Loft - City Of Dreams

http://www.google.dk/groups?as_epq=Midt%20Om%20Natten&ie=UTF-8&as_ugroup=dk.kultur.musik&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2004&as_maxd=6&as_maxm=8&as_maxy=2004&lr=&hl=da

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter T.

Dato : 06-08-04 14:14

Ivan V. Klattrup leverede følgende historie fra de varme lande:

> http://www.google.dk/groups?as_epq=Midt%20Om%20Natten&ie=UTF-8&as_ugrou
> p=dk.kultur.musik&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2004&as_maxd=6
> &as_maxm=8&as_maxy=2004&lr=&hl=da

Takker.

Jeg FORSØGTE faktisk google inden jeg spurgte! :)

Fra : Peter T.

Dato : 06-08-04 14:18

> Ivan V. Klattrup leverede følgende historie fra de varme lande:

Sjovt. Der står

"P3's 'Ugens uundgåelige' er denne uge 'City of Dreams' med 'The Loft'"

Jeg tror desværre at P3 har gjort den til sommerens uundgåelige. :(

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-08-04 14:25

> Jeg tror desværre at P3 har gjort den til sommerens uundgåelige. :(

Min bedste løsning er, skift station (men det hjælper uheldigvis ikke altid)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter T.

Dato : 07-08-04 16:54

Ivan V. Klattrup leverede følgende historie fra de varme lande:

> Min bedste løsning er, skift station (men det hjælper uheldigvis ikke
> altid)

Nej desværre. Jeg er godt nok træt af de mange perfide studieværter som er
på P3-sendefladen om dagen. Men jeg foretrækker at høre på deres lort
fremfor guldformaterne og reklamerne på de kommercielle stationer.