Dansktop tekster
Fra : Per LH

Dato : 04-08-04 21:51

Det er lissom ikke længere let at finde tekster på nettet - men det er vel
noget med håndhævede rettigheder...

Det jeg mangler tekster til er
Flower Power tøj
Gid du var i Skanderborg
Sommer og sol

evt bare de første vers af hver.

Kan du hjælpe?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-04 15:06

Per LH <virker-ikke@no-function.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ceri30$32g$1@news.net.uni-c.dk...
> Det er lissom ikke længere let at finde tekster på nettet - men det er vel
> [...]
___________________

Det er meget sporadisk hvad jeg kan af tekster, men jeg kan lidt. Garanterer
ikke for at detaljerne er heeelt rigtige.

Gid du var i Skanderborg og blev der Kære Peter
Hvorfor rejste du din vej
Gid du var i Skanderborg og blev der - det var bedre for dig og for mig og
for Skanderborg og dig

Du tog til vor Hovedstad for at få lidt bedre mad
Mødte min veninde der - syns hun var så kær
I tog ud og spiste godt - det blev dyrt - men du var flot
og da i så skulle hjem - prøved du dig frem
________________

Hilsen Åge

PS: Du skulle prøve at efterlyse teksterne et andet sted end her. Hvorfor
ikke prøve dansktoppens samlingssted på

www.dansktoppensubnet.dk

Det er en af Danmarks største og mest populære musiksider på internet. Den
læses af masser af folk som foretrækker den mere folkelige musik. prøv det -
prøv det.

eller det nye dansktop-debatforum på

www.dr.dk/dansktoppen

Det vil nok give noget bedre resultat, kunne jeg forestille mig.

Fra : Per LH

Dato : 05-08-04 15:20

"Åge Halldorsson" >
PS: Du skulle prøve at efterlyse teksterne et andet sted end her. Hvorfor
> ikke prøve dansktoppens samlingssted på
>
> www.dansktoppensubnet.dk

Tak for det gode råd, Aage, det er her med gjort

Per