Wanted: Billeder af Radiohead-djævlen/mons~
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 04-08-04 21:07

Jeg har ledt efter et billede af den lille djævel, som bl.a. er uden på
Amnesiac-coveret, i den sidste halve time (uden held) - nogen der kan
hjælpe?

Jeg er muligvis elendig til at google, for jeg har ikke fundet noget :)

Mvh.
Lars

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-08-04 21:14

Lars Lauridsen wrote:
> [...]
> hjælpe?
>
> Jeg er muligvis elendig til at google, for jeg har ikke fundet noget :)

Kan det bruges?

http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=amnesiac

Evt kan du jo gemme visse og selv sidde og klippe/klistre..

Mikael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-08-04 21:15

Lars Lauridsen wrote:

> [...]
> hjælpe?
>
> Jeg er muligvis elendig til at google, for jeg har ikke fundet noget :)

Prøver lige igen jo:

http://www.saunalahti.fi/hoge/amnesiacart.htm

Den er måske bedre ;)

Mikael

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-08-04 20:48

"Mikael Schøler"

> Prøver lige igen jo:
>
> http://www.saunalahti.fi/hoge/amnesiacart.htm
>
> Den er måske bedre ;)

Mange, mange tak - lige hvad jeg manglede :)

Mvh.
Lars

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-08-04 21:43

Lars Lauridsen wrote:
> "Mikael Schøler"

> Mange, mange tak - lige hvad jeg manglede :)
>
> Mvh.
> Lars

Jamen det var skam så lidt.. :)

Det var såmænd ikke så svært - søge på amnesiac i google billeder ;)

Mikael