Hvad hedder sangen?
Fra : Lars-Bo

Dato : 04-08-04 18:36

Jeg hørte en iørefaldende sang i radioen (DR) i morges, den var på dansk.
Jeg mener de sagde noget med at bandet/solisten hed Junker eller lign.? Det
var en mand der sang.
Omkvæget var noget med en pige på vejen han aldrig fik hilst på?

Har i nogen ide om hvem det er med og hvad den hedder?

Hilsen Lars-Bo

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 04-08-04 18:44

> Har i nogen ide om hvem det er med og hvad den hedder?

Det er Juncker (www.junckerweb.dk/) med "Mogens og Karen"

/Troels

Fra : Lars-Bo

Dato : 04-08-04 18:48

Fedt! tak for det hurtige svar!

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@stofanet.[spamstop]dk> skrev i en
meddelelse news:4111206d$0$25969$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : -V-

Dato : 04-08-04 23:02

Lars-Bo wrote:
> [...]

Hvis du har brug for et eksemplar, har jeg tre singler liggende.

-V-

Fra : Ole Hansen

Dato : 05-08-04 13:04

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@stofanet.[spamstop]dk> writes:

> Det er Juncker (www.junckerweb.dk/) med "Mogens og Karen"

Han MÅ være Nordjyde.. "For første gang i fjååårten år" :)

--
Ole Hansen

Fra : Thomas

Dato : 05-08-04 16:56

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Han MÅ være Nordjyde.. "For første gang i fjååårten år" :)

Tror ikke han er nordjyde... Vi Nordjyder kan sagtens finde ud af
at udtale navnet Mogens... Han synger nærmest "Mååååvns"

..Thomas

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 05-08-04 17:17

> Han MÅ være Nordjyde.. "For første gang i fjååårten år" :)

Svjv er han fynbo. Bandet Junior var i hvert fald fra Odense-kanten, hvis
jeg ikke tager meget fejl (jeg mindes i øvrigt at have fanget Lars Høgh i
'Det er dansk', hvor bl.a. Junior var på programmet).

Mvh Mikkel