bare et rygt
Fra : Jesper G.

Dato : 31-07-04 12:34

jeg har fået et svagt rygte om at u2 skal spille i aalborg søndag, dog ok
kilde

der står i deres meget omfattende program i forbindelse med tall ships race
som foregår hen over weekenden, at det vil blive afslutte med en surprise
koncert fra limfjordsbroen med et verdenskendt rocknavn www.tsr04.dk

skulle der være nogle der har hørt om det?

jesper

Fra : Allan Pedersen

Dato : 31-07-04 12:46

In article <410b83c1$0$216$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, pimpf@mail.dk
says...
> [...]
> koncert fra limfjordsbroen med et verdenskendt rocknavn www.tsr04.dk
>
> skulle der være nogle der har hørt om det?

Der står også på:

http://www.tsr04.dk/gaester/program/default.htm

at Safri Duo spiller søndag 22.15 på broen. Det er sikkert dem, der
menes!?!

Verdenskendt ... måske
Rock .. naarh :)

Allan

Fra : Ralph

Dato : 31-07-04 15:02

On Sat, 31 Jul 2004 13:34:16 +0200, "Jesper G." <pimpf@mail.dk> wrote:

>jeg har fået et svagt rygte om at u2 skal spille i aalborg søndag, dog ok
>kilde

Hvis det nu passer, så er der fri håneret, MEN det minder lidt om
dengang Tommy hårdnakket påstod at Kiss (i 1978-79) skulle spille til
byfest i Virring - Vi andre var dog nysgerrige nok til at besøge
byfesten. Det var IKKE Kiss, men Orgel-Ole fra Solbjerg der
underholdt.

--
venligst
Ralph

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 31-07-04 18:28

Forhåbentlig fik i Orgel-Ole til at spille noget Kiss musik Jeg kan også
forstille mig, at det må være noget af en oplevelse (anti-klimaks ?) at være
til koncert med selveste Orgel-Ole.

Jan "Post"