Sommerhit
Fra : zcully

Dato : 30-07-04 23:00

Der bliver på P3 tit spillet et nummer for tiden, som lyder ret sommer
sydlandsk agtigt. Rigtig fedt. Jeg har skrevet til P3 for at høre hvad det
er, for hver gang de spiller det siger de selvfølgelig ikke noget. De svarer
bare ikke. Deres playlist er ikke opdateret, så her kan jeg heller ikke se
noget.
Nå, men det eneste jeg egentlig kan sige er at det godt kunne minde lidt om
Bailando der var fremme for nogle år siden og jeg tror de synger på spansk
eller sådan noget!!!

Håber nogen kan hjælpe!!

/Zcully

Fra : karsten jørgensen

Dato : 31-07-04 07:03

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> Bailando der var fremme for nogle år siden og jeg tror de synger på spansk

er Ozone:dragostena tei tror jeg?

karsten

Fra : Jakob

Dato : 31-07-04 16:09

Maia hiiii maia haaaa maia haaaa maia hah-haa!

Den hedder forresten "Dragostea din tei"

--
Med venlig hilsen //Jakob
Fjern tallet ni for at emaile mig.

Fra : zcully

Dato : 31-07-04 23:39

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> wrote in message

> "zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> svarer
> om

> er Ozone:dragostena tei tror jeg?
>
> karsten

Nej det er desværre ikke den ;-(

/Zcully

Fra : Blix

Dato : 01-08-04 12:40

det var den jeg søgte men som jeg overhoved ikke kunne huske navnet på. så
jeg takker for svaret, og må så næste gang uddybe mit spørgsmål lidt bedre.
takker herfra
hilsen lean