Musik på Skanderborg Festival
Fra : Sv. Madsen

Dato : 30-07-04 01:31

Jeg er til min store overraskelse kommet i besidelse af et par
partout-billetter - men ingen roser uden torne For hvad skal jeg høre?
Er der bands man simpelhen ikke må gå glip af?
Jeg kan se at jeg i hvert tilfælde skal høre P!nk. Safri Duo og D-A-D kunne
også være interessante om torsdagen. Om fredagen er der Sugababes og måske
Bloodhound Gang - jeg kan ikke lige huske hvor "hårde" de er. Lørdag er der
Swan Lee, jeg gerne vil høre og måske Sanne Salomonsen - hvad er det for
noget musik hun laver i øjeblikket? Blues eller pop/rock som i sen-80'erne
("Sanne" er hendes absolut bedste album). Big Fat Snake spiller om
søndagen - de er eller har været ret store, ikke? - men jeg har dem ikke
lige i samlingen, så jeg kan ikke lige komme i tanke om hvad de har lavet.

Er der nogle store guldkorn, jeg har overset? Ovenstående skulle gerne give
et fingerpeg om min musiksmag - det er ikke deathmetal og heller ikke LOC,
Jokeren eller "Nigger Jay" - men gerne noget som The Cardigans, Madonna,
Sheryl Crow, Norah Jones, No Doubt, Alanis Morissette, Jennifer Lopez, Texas
eller Red Hot Chili Peppers. Mao. populær-pop/rock...

--
PS. Jeg skal selv kun bruge én billet - seriøse bud kan gives på mail:
svm-snabela-mail-punktum-tele-punktum-dk - og af praktiske årsager skal det

Fra : Mads Breddam

Dato : 30-07-04 11:19

> Er der nogle store guldkorn, jeg har overset? Ovenstående skulle gerne
give

Velvet Revolver.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-07-04 12:08

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse
> give
>
> Velvet Revolver.

Er det ikke de sørgelige rester af det røvsyge Guns and Roses ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-07-04 12:20

Kim Larsen wrote:
> "Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse

> Er det ikke de sørgelige rester af det røvsyge Guns and Roses ?

Sørgelig og sørgelig, det er måske så meget sagt. Det er faktisk noget
ganske udmærket musik. Men jo, det er resterne af Guns N' Roses.

Søren

Fra : Pain

Dato : 30-07-04 12:36

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message

> Sørgelig og sørgelig, det er måske så meget sagt. Det er faktisk noget
> ganske udmærket musik. Men jo, det er resterne af Guns N' Roses.

Jeg forventer snart at modtage deres debut album med posten.

Fra : Pain

Dato : 30-07-04 12:35

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> "Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse

> Er det ikke de sørgelige rester af det røvsyge Guns and Roses ?

Spørgsmål: Guns N' Roses = røvsyge?

Svar: NEJ!!!

Jeg er faktisk rystet over, at du mener det.

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 01-08-04 12:41

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> "Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse

> Er det ikke de sørgelige rester af det røvsyge Guns and Roses ?

Nej, det er gode rester fra de virkelig fede Guns N' Roses. Og Contraband er
kanon fed.

Fra : Pain

Dato : 30-07-04 12:31

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> wrote in message
> give
>
> Velvet Revolver.

Hørt!

Fra : Martin Helbo

Dato : 30-07-04 19:19

"Sv. Madsen" <svm@ingen.spam.her.tak.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er til min store overraskelse kommet i besidelse af et par
> partout-billetter - men ingen roser uden torne For hvad skal jeg høre?
> Er der bands man simpelhen ikke må gå glip af?

Led Zeppelin Jam spiller om søndagen, der er absolut seværdige hvis man er
til den slags.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : simon leth jensen

Dato : 30-07-04 20:56

Hej med jer

Jeg troede at Led Zeppelin jam ikke var sammen mere, jeg læste at Alex sagde
de kun vil samles da Frederik blev gift.
Øv dem villle jeg gerne se og Velvet Revolver det er ok musik er der ikke
nogen der vil give mig tilbage melding om koncerterne.
Hilsen Tina.
p.s. god festival håber det bliver godt vejr til jer.

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 01-08-04 12:32

Sv. Madsen <svm@ingen.spam.her.tak.dk> wrote in message
> Jeg er til min store overraskelse kommet i besidelse af et par
> partout-billetter - men ingen roser uden torne For hvad skal jeg høre?
> Er der bands man simpelhen ikke må gå glip af?

Gå ikke glip af Velvet Revolver, men heller ikke jubilæumskoncerten søndag
aften - det bliver en speciel oplevelse.