Hvad hed de?
Fra : PSG

Dato : 29-07-04 23:37

Hej kloge folk,

Hvem kan huske navnet på et band der i sen-80'erne lavede et ret heftigt
elektronisk nummer a la Kraftwek på speed. Det var ret populært. Navnet
Ziggy (måske ovenikøbet Ziggy Ziggy) indgik vist i bandets navn.

På forhånd tak...

- Patrick

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-07-04 23:50

PSG skrev i en meddelelse...
> [...]
> elektronisk nummer a la Kraftwek på speed. Det var ret populært. Navnet
> Ziggy (måske ovenikøbet Ziggy Ziggy) indgik vist i bandets navn.

Sigue Sigue Sputnik?

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-07-04 00:36

Tina Susanne Johansson skrev i en meddelelse...

> Sigue Sigue Sputnik?

Og hvis det er dem, så er nummeret nok deres "Love Missile F1-11" - det
lyder nemlig lidt som Kraftwerk på speed Og så er det for resten med på
soundtracket til "Ferris Bueller's Day Off" så det er nok derfor de fleste
80'er teenagere kender lige præcis det nummer - også selvom de ikke aner
hvad gruppen hedder eller titlen på nummeret er.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : Pipeline

Dato : 30-07-04 05:55

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:410989ca$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]

> 80'er teenagere kender lige præcis det nummer - også selvom de ikke aner
> hvad gruppen hedder eller titlen på nummeret er.

Hvor morsomt; Jeg har netop siddet og hørt Sigue Sigue Sputnik
Det kunne også være '21st Century Boy', som også var et stort hit. Og så
eksisterer de skam stadig: http://www.sputnikworld.com/
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)