Rammstein til Dk
Fra : Morten Bowman

Dato : 29-07-04 10:46

Rammstein 20.11.2004 KOPENHAGEN (DK) - Forum
Billetter sælges fra 16.08 på BilletNet :)

Yipiiiiiiiiiii

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : zcully

Dato : 29-07-04 18:24

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
> Rammstein 20.11.2004 KOPENHAGEN (DK) - Forum
> Billetter sælges fra 16.08 på BilletNet :)

> [...]

Jaaaaaaaaaaa det bliver konge
Et kanon efterår er i møde for mig.

Slipknot
Slayer
Red Warszawa
og nu
Rammstein.

/Zcully

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 29-07-04 18:30

> [...]
> Rammstein 20.11.2004 KOPENHAGEN (DK) - Forum
> Billetter sælges fra 16.08 på BilletNet :)

Med fare for at blive et hoved kortere. Men hvem er så Rammstein ?

Fra : Morten Bowman

Dato : 29-07-04 18:35

On 29 Jul 2004 10:30:27 -0700, klaro@mailcircuit.com (Klavs Rommedahl)
wrote:

>Med fare for at blive et hoved kortere. Men hvem er så Rammstein ?

Tysklands største heavy rock band. Ganske enkelt genial musik af højeste
karat hvis man er til den slags musik
www.rammstein.de

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-07-04 19:43

Morten Bowman skrev:

> Tysklands største heavy rock band. Ganske enkelt genial musik af højeste
> karat hvis man er til den slags musik www.rammstein.de

Enig - der vil jeg satme gerne over og se dem.

Bare en skam det er helt derovre i "Sverige.."

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 30-07-04 22:46

Morten Bowman wrote:
> Rammstein 20.11.2004 KOPENHAGEN (DK) - Forum
> Billetter sælges fra 16.08 på BilletNet :)
>
> Yipiiiiiiiiiii

Årets fedeste nyhed! Tak for datoen for både koncert og dato for
billetsalgsstart!

"DAS IST MEIN TEIL... NEIN!"

/ Mads

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-07-04 02:53

Morten Bowman wrote:
> Rammstein 20.11.2004 KOPENHAGEN (DK) - Forum
> Billetter sælges fra 16.08 på BilletNet :)
>
> Yipiiiiiiiiiii

Hvad er det lige Rammstein skal til for udover larm og tyskhed? Hvorfor
er det ikke glemt om 5 år?

/David

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-07-04 13:56

David Rasmussen skrev:

> Hvad er det lige Rammstein skal til for udover larm og tyskhed? Hvorfor er
> det ikke glemt om 5 år?

Hvad snakker du om?

Det er da herrefedt musik!!

Det er ikke glemt netop fordi det er genialt.

Smag og behag David

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-07-04 15:50

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvad snakker du om?
>
> Det er da herrefedt musik!!
>
> Det er ikke glemt netop fordi det er genialt.
>
> Smag og behag David

Okay :)

Mit indlæg var skrevet under stærk påvirkning af spiritus, så det skal
ikke tages så alvorligt. Måske skulle jeg prøve at høre noget mere
Rammstein.

/David

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-07-04 17:09

David Rasmussen skrev:

> Okay :)

> Mit indlæg var skrevet under stærk påvirkning af spiritus, så det skal
> ikke tages så alvorligt. Måske skulle jeg prøve at høre noget mere
> Rammstein.

Haha ja det kunne være.

Men min kæreste er stadig ikke til Rammstein selvom jeg de sidste par år
har spillet det jævnligt.

Jeg tror at enten er man til den type musik eller også er man ikke..

Fra : Ford Prefect

Dato : 31-07-04 21:01

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Haha ja det kunne være.
>
> Men min kæreste er stadig ikke til Rammstein selvom jeg de sidste par år
> har spillet det jævnligt.
>
> Jeg tror at enten er man til den type musik eller også er man ikke..

Min erfaring er at man ved at kritisere et band/en kunstner kan komme til at
træde andre alvorligt i følelserne,
men da det går fint i denne tråd,vil jeg sige at Rammstein's musik er en fed
blandíng af industrial og trad. metal._Men_ jeg
syntes at sangeren's stemme falder helt og aldeles uden for musikken.De to
elementer er milevidt fra hinanden.

Og første gang jeg hørte det blev jeg i tvivl om det er for sjov det skal
være på den måde.(?)Jeg køber det ikke,men er tvangsindlagt til at høre det
blandt venner.:)

Mvh Ford Prefect

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-07-04 22:14

Ford Prefect skrev:

> [...]
> og trad. metal._Men_ jeg syntes at sangeren's stemme falder helt og
> aldeles uden for musikken.De to elementer er milevidt fra hinanden.

Hvordan mener du den falder udenfor?

> Og første gang jeg hørte det blev jeg i tvivl om det er for sjov det
> skal være på den måde.(?)Jeg køber det ikke,men er tvangsindlagt til
> at høre det blandt venner.:)

Sikken straf

Fra : Ford Prefect

Dato : 31-07-04 22:55

> Hvordan mener du den falder udenfor?

Den er så ren og klar,og musikken er så beskidt.

> Sikken straf

Okay,tvangsindlagt og tvangsindlagt.Bare ikke en hel cd,så er det ok.
Jeg kan altså godt lide mange af deres riffs.Jeg kan især godt lide1'eren
på deres nye.Sådan et riff gør mig dejlig harm.:)

Mvh FP

Fra : -V-

Dato : 31-07-04 23:11

Ford Prefect wrote:

> Den er så ren og klar,og musikken er så beskidt.

Ehhh, joker du?

Till's stemme, ren og klar?

-V-

Fra : Ford Prefect

Dato : 01-08-04 00:04

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ehhh, joker du?
>
> Till's stemme, ren og klar?

Nej,jeg joker ikke.
Jeg tænker på lyden.
Hvordan skal jeg forklare det.....
Lyden omkring stemmen er meget _klar og rungende_
Musikken er meget _beskidt og massiv_(smoked too much weed, i'm affraid)
Hans stemme,i sig selv er rå på sin egen måde.Måske lidt højtidelig,og ikke
en stemme jeg bryder mig specielt om(red.smag og behag).Caus' get this,jeg
ser også hans stemme bag et monster i en tegnefilm,og det spiller også lidt
ind,er jeg bange for.:)

Mvh FP

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-08-04 09:52

Ford Prefect skrev:

> Den er så ren og klar,og musikken er så beskidt.

OK det vil jeg lige lytte efter næste gang.

Men måske det i virkeligheden er det jeg kan lide ved det.. ved nærmere
eftertanke er der ikke ret meget andet heavy jeg bryder mig om pånær
Metallica.

Fra : L.K.

Dato : 08-08-04 13:00

Billetter hvem sælger og hvornår starter salget??

L.K.

Fra : Brian Olsen

Dato : 08-08-04 13:29

"L.K." <aliveinc@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:411615c6$0$237$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Billetter hvem sælger og hvornår starter salget??

16/8 på www.billetnet.dk eller posthuse med billetnet.

Mvh
Brian Olsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 31-07-04 18:33

David Rasmussen wrote:

> Mit indlæg var skrevet under stærk påvirkning af spiritus, så det skal
> ikke tages så alvorligt.

Jeg troede blot det var en understregning af dit grumpy-old-man image.

> Måske skulle jeg prøve at høre noget mere
> Rammstein.

Absolut.

Men som fan fra før de blev "opdaget" i Danmark (jeg købte tilfældigvis
soundtracket til Lost highway) er jeg lidt skuffet over det seneste
udspil, Mutter.

Det jeg faldt for i tidernes morgen var kombinationen af tung, melodiøs,
megapræcis tråd uden dikkedarer og med en bøs germansk stemme på toppen.
Det du kalder "tyskhed", måske.

Min favorit er deres første, Herzeleid, men den næste Sehnsucht er også
udmærket. Det er drengerøvsmusik, men prøv det alligevel.

Ole Thomsen

Fra : David Rasmussen

Dato : 31-07-04 18:35

Ole Thomsen wrote:

> Jeg troede blot det var en understregning af dit grumpy-old-man image.

Har jeg sådan et? Hmm. Jeg er lige blevet 30 i går, så måske...

> [...]
>
> Min favorit er deres første, Herzeleid, men den næste Sehnsucht er også
> udmærket. Det er drengerøvsmusik, men prøv det alligevel.

Will do.

/David

Fra : ASKF

Dato : 01-08-04 09:50

David Rasmussen ytrede sig i
<410bd848$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

>Ole Thomsen wrote:
[snip]

>Will do.

Hvis du falder for det, kan du også lige prøve at lytte til de seneste
albums af In Extremo.

De er blevet meget kriticeret for at være gået over til samme stil som
Rammstein, fremfor at have beholdt deres ret unikke blanding af skotsk
folk[1], (hard) rock, industrial og metal.

Jeg og mange af mine venner drømmer om en koncert med begge bands, for
de har nogle ret fede sceneshows, og vi er overbevist om at en sådan
dobbeltkoncert vil være en oplevelse for livet.

[1] Sækkepiben er ret fremtrædende på deres tidligere albums.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-07-04 18:44

Ole Thomsen skrev:

> Men som fan fra før de blev "opdaget" i Danmark (jeg købte tilfældigvis
> soundtracket til Lost highway) er jeg lidt skuffet over det seneste
> udspil, Mutter.

Der har jeg det lige omvendt - synes Mutter er *albummet*.

> Min favorit er deres første, Herzeleid, men den næste Sehnsucht er også
> udmærket. Det er drengerøvsmusik, men prøv det alligevel.

Herzeleid er også et fedt album men Mutter er en tand mere i min stil.
Dermed ikke sagt Herzeleid er ringere som sådan men bare anderledes.

Fra : JS

Dato : 31-07-04 11:08

> Rammstein 20.11.2004 KOPENHAGEN (DK) - Forum
> Billetter sælges fra 16.08 på BilletNet :)

Nogen der har en ide om, hvor meget en billet kommer til at koste???

Mvh JS

Fra : Morten Bowman

Dato : 31-07-04 12:38

On Sat, 31 Jul 2004 12:07:47 +0200, "JS" <adeo@oncable.dk> wrote:

>Nogen der har en ide om, hvor meget en billet kommer til at koste???

Nope men i Tyskland koster de ca. 45 Euro.

Fra : Christian

Dato : 31-07-04 12:54

"JS" <adeo@oncable.dk> wrote in message

> Nogen der har en ide om, hvor meget en billet kommer til at koste???
>
> Mvh JS

Det bliver vel ikke under 300 kr?

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 31-07-04 19:29

JS wrote:

> Nogen der har en ide om, hvor meget en billet kommer til at koste???

Jeg fandt lige min billet fra 2001 frem. Dengang kostede de 300 kr.
plus gebyr. Forum er større end KB-hallen, så det bliver nok ikke
dyrere.

--
Mvh. Henrik

Fra : JS

Dato : 31-07-04 23:37

OK... det bliver nok 2-300 kr...

Var også i KB-hallen i 2001, men kan ikke huske hvor
meget jeg gav... kan dog huske at det var alle pengene værd :)
....glæder mig allerede...

-JS

Fra : Jens

Dato : 17-08-04 11:45