Software til musikredigering
Fra : Michael Hansen

Dato : 29-07-04 01:09

Hejsa,

Måske jeg burde være i en edb-gruppe, men jeg kan simpelthen ikke finde
noget der ligner.........anyways, sorry for spam, hvis den er gal

Jeg leder efter noget simpelt software, som kan anvendes til redigering af
mp3 filer. Det gælder fx. fraklip i start eller slut af numre, måske
sammenklip/mix af flere numre etc. men således output stadig er mp3 (eller
noget der kan ændres hertil)

vh
Michael

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-07-04 01:34

http://audacity.sourceforge.net/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 29-07-04 18:26

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote in message news:<41084018$0$283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> mp3 filer. Det gælder fx. fraklip i start eller slut af numre, måske
> sammenklip/mix af flere numre etc. men således output stadig er mp3 (eller

MP3 Maker eller Music Maker fra magic. Du kan fjerne LP støj, lave
filtreringer, afkorte numre, mixe sammen, lave "område"
dæmpning/forstærkning, global dæmpning/forstærkning, lave kunstig 3d
lyd (ikke altid perfekt, men heller ikke altid dårligt), ja You name
it.

Mvh
Klavs.

Fra : Michael Hansen

Dato : 29-07-04 18:58

"Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
> MP3 Maker eller Music Maker fra magic.

Takker for de fine forslag - der er noget at arbejde med