tyrkisk dancehit
Fra : JJJ

Dato : 27-07-04 22:11

Kan nogen huske et tyrkisk eller græsk dancehit for et par år siden.
Omkvædet løs noget i retningen af Åbaa åbaa-- åbaa åbaa

Ja sådan cirka.

Håber nogen kan hjælpe

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 22:31

Jeg tror, du taler om nummeret Opa Opa med Antique. Håber, det hjælper.

Fra : Jacob E.

Dato : 27-07-04 22:40

a wrote:
> Jeg tror, du taler om nummeret Opa Opa med Antique. Håber, det
> hjælper.

Det er rigtigt, og de var græske, men bor i Sverige.

Mvh jacob

Fra : N. Christensen

Dato : 27-07-04 23:22

> Det er rigtigt, og de var græske, men bor i Sverige.

Desuden har den græske gruppe Notis genudgivet den i år.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : JJJ

Dato : 28-07-04 10:51

On Wed, 28 Jul 2004 00:21:36 +0200, "N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk>
wrote:

>Desuden har den græske gruppe Notis genudgivet den i år.

Tak til alle for det hurtige opklaringsarbejde

Fedt nummer i øvrigt, selvom det jo er lidt grandprix-agtigt

Fra : Jacob E.

Dato : 28-07-04 19:21

JJJ wrote:

> Tak til alle for det hurtige opklaringsarbejde
>
> Fedt nummer i øvrigt, selvom det jo er lidt grandprix-agtigt

Synes du?? De deltog jo rent faktisk i MGP i 2000 for Grækenland med "I
would die for you", som burde have vundet, efter min mening.

Mvh Jacob

Fra : -V-

Dato : 29-07-04 12:20

Jacob E. wrote:
> [...]

Du mener naturligvis 'fordi' istedet for 'selvom'.

> Synes du?? De deltog jo rent faktisk i MGP i 2000 for Grækenland med
> "I would die for you", som burde have vundet, efter min mening.

Nej, du tager fejl. Antique var med i 2001.
De blev nr. 3 og de havde en ganske god sang. Hvad der dermod var aftenens
ubestridt bedste, var forsangerindens nummi, som var weltklasse.

-V-

Fra : Pain.

Dato : 29-07-04 12:26

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> Hvad der dermod var aftenens
> ubestridt bedste, var forsangerindens nummi, som var weltklasse.

Hørt!

Fra : Jacob E.

Dato : 29-07-04 20:33

-V- wrote:

> Du mener naturligvis 'fordi' istedet for 'selvom'.

> Nej, du tager fejl. Antique var med i 2001.

Woops, my bad.

Mvh Jacob

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 29-07-04 18:18

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> wrote in message news:<4107ee81$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Synes du?? De deltog jo rent faktisk i MGP i 2000 for Grækenland med "I
> would die for you", som burde have vundet, efter min mening.
>
> Mvh Jacob

Jeg ved hvad du mener, men.....

Øh det tror jeg ikke, for mig bekendt er MGP reserveret til børne
grand prix, hvor imod det andet hedder European Song Contest = ESC.

Mvh
Klavs.

Fra : Jacob E.

Dato : 29-07-04 20:33

Klavs Rommedahl wrote:

> Jeg ved hvad du mener, men.....
>
> Øh det tror jeg ikke, for mig bekendt er MGP reserveret til børne
> grand prix, hvor imod det andet hedder European Song Contest = ESC.

Jahjahjahjaaaah....!!

Mvh Jacob

Fra : -V-

Dato : 30-07-04 02:21

Klavs Rommedahl wrote:
> Øh det tror jeg ikke, for mig bekendt er MGP reserveret til børne
> grand prix, hvor imod det andet hedder European Song Contest = ESC.

Endnu en fehler.
Det hedder 'Eurovision Song Contest'.

Hvad iøvrigt med svar på mit indlæg om hvordan 'guitarlir' og 'Kitaro'
hænger sammen?

-V-

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-07-04 07:27

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message news:<4109a354$0$218$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Endnu en fehler.
> Det hedder 'Eurovision Song Contest'.
>
> Hvad iøvrigt med svar på mit indlæg om hvordan 'guitarlir' og 'Kitaro'
> hænger sammen?
>

> -V-

Ups korrekt.
Kitaro har da til koncerter presteret at spille guitar, da mange synes
at han også kan lave lir (af musik), så - - - tja 1 + 1 = 2 .
Mvh
Klavs.

Fra : -V-

Dato : 30-07-04 12:44

Klavs Rommedahl wrote:

> Ups korrekt.
> Kitaro har da til koncerter presteret at spille guitar, da mange synes
> at han også kan lave lir (af musik), så - - - tja 1 + 1 = 2 .

Pissegod forklaring.
Så alt med en elektrisk guitar på er 'lir' efter din definition?

Tænk, hvis den stakkels mand i det oprindelige indlæg havde købt sig fattig
i Kitaroskiver, i det lønlige håb at der da for fanden måtte komme noget
fræs på hegnet, for det havde Klavs selv sagt?

Det er satme svært at tage dig alvorligt.

-V-

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-07-04 07:27