remix der pt spiller i Tyrkiet
Fra : Newsman

Dato : 24-07-04 20:46

Hejsa

Long shot here. Har lige været i Tyrkiet hvor de overalt spillede et remix,
der kunne lyde lidt som Jean Michel Jarre Remix

Er der noget der har en ide hvad det kan være ?? (og det behøver jo ikke
være JMJ)

vh thomas N

Fra : MVJ

Dato : 24-07-04 22:33

Hej

Har også lige været i Tyrkiet og bortset fra alt det elendige pop musik de
spillede så lagde jeg mærke til at de spille et remix af Tarkans glimrende
sang "kysse sangen" kan ikke lige huske hvad den hedder. Men synes nu
personlig bedre om org. versionen.

Håber det kan hjælpe lidt.

MVH
MVJ

Fra : Newsman

Dato : 24-07-04 22:44

Hej

Jeg ser på det :) Takker !! :)

vh thomas

Fra : Jacob E.

Dato : 24-07-04 22:45

Newsman wrote:
> [...]
> remix, der kunne lyde lidt som Jean Michel Jarre Remix
>
> Er der noget der har en ide hvad det kan være ?? (og det behøver jo

Ved ikke hvad det er for en sang, men Jean Michel Jarre laver IKKE remix!!!
(medmindre nogen kan bevise det modsatte..)

Mvh Jacob

Fra : Newsman

Dato : 24-07-04 22:52

hehe...det vidste jeg godt......det lød bare lidt derhen ad :)

vh thomas

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 26-07-04 19:24

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> wrote:

> Ved ikke hvad det er for en sang, men Jean Michel Jarre laver IKKE
> remix!!! (medmindre nogen kan bevise det modsatte..)

Ikke længere i hvert fald - men han lavede da i sin tid et
"interessant" cover af Popcorn.

--
Anders Thorsen Holm, BSc i datalogi-multimedier.

Jeg søger fuldtidsjob i Århus - gerne studierelevant, men ingen
betingelse. Læs mit CV: http://www.thorsenholm.dk/cv/