Hvad hedder Celines nye CD?
Fra : John Frandsen

Dato : 23-07-04 11:17

Hejsa!

Celine har efter sigende lavet en ny live-skive... Nogen der ved hvad den
hedder?

På forhånd tak!
John

Fra : Jacob E.

Dato : 23-07-04 11:25

John Frandsen wrote:
> Hejsa!
>
> Celine har efter sigende lavet en ny live-skive... Nogen der ved hvad
> den hedder?

"A new day - Live in Las Vegas".

Men, den er altså ikke specielt spændende, medmindre du er hardcore
Celine-fan.

Mvh Jacob

Fra : John Frandsen

Dato : 23-07-04 11:33

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse

> "A new day - Live in Las Vegas".

Tak skal du ha'!... Det var dælme hurtigt svar

> Men, den er altså ikke specielt spændende, medmindre du er hardcore
> Celine-fan.

Helt ærligt... Så kan jeg ikke døje hende!
Indrømmet, hun har da en OK stemme, men der er der nu så mange der har -
hendes repatoire ligger milevidt fra min smag - hvilket jo ikke hjælper på
min opfattelse af hende(s musik).

Grunden til mit spørgsmål er såmænd at en bekendt har ønsket den i
fø'sdagsgave

Mvh John

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-07-04 14:10

John Frandsen skrev :
> Hejsa!
>
> Celine har efter sigende lavet en ny live-skive... Nogen der ved hvad den
> hedder?

Ear ploughs needed in Las Vegas

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Mads Breddam

Dato : 23-07-04 14:52

> Ear ploughs needed in Las Vegas

Cut the main power, kill the reactor, anything...

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Jacob E.

Dato : 23-07-04 16:32

Mads Breddam wrote:

> Cut the main power, kill the reactor, anything...

Hehe... ok, man kan synes om hendes musik, hvad man vil, men man kan sgu'
ikke ignorere det faktum, at hun formentlig har den bedste sangstemme i
popbranchen. Derfor havde jeg også ventet mig mere af det live-album, men
der er ikke meget nyt under solen, når man har hørt de originale numre.

Mvh Jacob
(hvis kone har samtlige Celine-albums, derfor...!)

Fra : Mads Breddam

Dato : 23-07-04 16:58

> Hehe... ok, man kan synes om hendes musik, hvad man vil, men man kan sgu'
> ikke ignorere det faktum, at hun formentlig har den bedste sangstemme i
> popbranchen.

Måske... Men derfor er hun stadig sindsygt kedelig at høre på. At hun så
også har fået de der Uchi-uchi rytmer indover gør det bestemt ikke
bedre. Synes faktisk der er et par ok numre på den der ThinkTwice plade, som
jeg ikke kan huske hvad hedder.

Men smag kan ikke diskuteres, - i hvert fald ikke hvis man har nogen
forhåbning om at blive enige.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Jacob E.

Dato : 23-07-04 17:05

Mads Breddam wrote:

> Måske... Men derfor er hun stadig sindsygt kedelig at høre på.

Enig i, at hun hurtigt bliver kedelig. Men jeg kan altså godt få en smule
gåsehud, når jeg hører nogle af de numre, hvor hun folder sig ud.

Mvh Jacob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-07-04 17:42

Jacob E. skrev :

> [...]
>
> Mvh Jacob
> (hvis kone har samtlige Celine-albums, derfor...!)

Jeg vil give dig ret i at hun kan synge, men jeg synes hun laver for mange
kedelige cover numre af andres hit, Power of Love, I drove all night, er
det ikke osse hende der har lavet en dødsyg udgave af All by my self (ellers
er det mig der bare giver hende skylden for det).
Hun har kapacitet til mere, så hun burde få lavet noget ordenlligt
materiale.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-07-04 22:17

Michael Lund Sørensen skrev:

> det ikke osse hende der har lavet en dødsyg udgave af All by my self

Dødsyg? Ej vel... Den sang er en af dem der kan give mig allermest
gåsehud for fed lyd og stemme når den fyres af!

> kapacitet til mere, så hun burde få lavet noget ordenlligt materiale.

IMHO har hun lavet det hun skal - bryder mig ikke om hendes nye "pop"-stil.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Henrik

Dato : 23-07-04 21:45

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> wrote in message
> den

> Cut the main power, kill the reactor, anything...

Suk!

Fra : Henrik

Dato : 23-07-04 21:45

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in message

> Ear ploughs needed in Las Vegas

Accepter dog, at der er nogen, som godt kan lide at høre Celine Dion!
Hun synger fremragende men musikken bliver dog efter min mening lidt kedelig
i længden.
Ear ploughs burde dog ikke være nødvendige. Det er kun ved nu-metal, trash
og hvad det ellers hedder.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-07-04 00:39

Henrik skrev :

> [...]
> i længden.
> Ear ploughs burde dog ikke være nødvendige. Det er kun ved nu-metal, trash

Læs lige mit andet indlæg, tak.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Karsten Strandgaard

Dato : 24-07-04 03:01

"Henrik" wrote:

> Ear ploughs burde dog ikke være nødvendige. Det er kun ved nu-metal, trash
> og hvad det ellers hedder.

Hvad er det for nogle plove, I går og stikker i ørene?

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Henrik

Dato : 24-07-04 06:00

"Karsten Strandgaard" <strandgaard@rocketmail.com> wrote in message

> Hvad er det for nogle plove, I går og stikker i ørene?

Ups, hehe...mente selvfølgelig earplugs!

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 24-07-04 14:29

"Henrik" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> wrote in message news:<410178ae$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> [...]
> i længden.
> Ear ploughs burde dog ikke være nødvendige. Det er kun ved nu-metal, trash

Nu har jeg været til 4 koncerter med den pige og stemningen når f.eks.
hele Parken synger med, kan ingen fjerne. Og det er nok minder om
disse mange indtryk og oplevelser der gør, at jeg til en hver tid vil
kunne nyde en del af det hun laver. Men som for så mange andre
kunstnere, så er der da også lidt "hovsa'er" og "ups'er" ind imellem.
Hun har en absolut overfed stemme, og jeg har det så fedt med, når man
skal koncentrere sig, at have hende som baggrundsmusik, fremfor et
eller andet tilfældigt trance/discoteks nummer (eller heavy for den
sags skyld).
Mvh
Klavs.