Brudevalsen
Fra : Niels Præstegaard

Dato : 22-07-04 23:06

Jeg skal bruge denne herlige lille melodi på en cd til på lørdag. Smal sag,
tænker manden og besøger den lokale pladebiks. Nixen - men den kan
bestilles.
Jo tak, men det er jo ikke noget for en fyr der er i noget der ligner sidste
øjeblik :-/

Nogen der har en god idé?

--
e/gards

Niels
- sender du direkte til mig, så tjek lige mailadressen før du trykker send

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-07-04 23:49

Niels Præstegaard skrev :
> [...]
> bestilles.
> Jo tak, men det er jo ikke noget for en fyr der er i noget der ligner

Få orkesteret til at spille den

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : John Frandsen

Dato : 23-07-04 11:14

"Niels Præstegaard" <niels@priestyard.dk.fjern> skrev i en meddelelse
> [...]
> bestilles.
> Jo tak, men det er jo ikke noget for en fyr der er i noget der ligner

`
Afsted til biblioteket!! De har den garanteret.

Mvh John

Fra : Carsten

Dato : 24-07-04 12:04

Vi købte en CD på nettet. Jeg tror vi har den endnu. Du må gerne købe den
hvis vi har den endnu.

Fra : Jacob E.

Dato : 24-07-04 14:30

Carsten wrote:
> Vi købte en CD på nettet. Jeg tror vi har den endnu. Du må gerne købe
> den hvis vi har den endnu.

*LOL*

Jacob E.

Fra : preben nielsen

Dato : 24-07-04 12:12

> [...]
kan
> bestilles.
> Jo tak, men det er jo ikke noget for en fyr der er i noget der

Interesseret i MP3 ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 02-08-04 08:29

Fandt en venlig sjæl, der lånte mig den. Tak Jacob!
Og tak til jer andre for interessen.