OT: Hvor kan man købe billedrammer til LP-~
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 22-07-04 22:49

Undskyld at jeg er off-topic, men er der nogen i gruppen der ved hvor i
København man kan købe billedrammer til LP-covers? Gerne passe-partout. De
kan naturligvis specialfremstilles hos en glarmester eller rammebutik, men
kan de købes færdige (ikke så dyre)?

Eksempel: http://www.albumframes.com/

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-07-04 23:48

Jesper Brogaard skrev :
> [...]
> kan naturligvis specialfremstilles hos en glarmester eller rammebutik, men

TP Musikmarked kan indramme dem for dig, ellers tror jeg at LP'en er ved at
gå lidt af mode. Billedbutikker er nok det bedste bud. Prøv Posterland på
strøget.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 26-07-04 14:09

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> TP Musikmarked kan indramme dem for dig, ellers tror jeg at LP'en er ved
at
> gå lidt af mode.

Hmm, ved at gå af mode... det tror jeg næppe. 90 % af alt musik der bliver
udgivet kommer også på vinyl... Det er det eneste der holder!

_---Jacob---

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-07-04 14:18

Jacob Ulrich wrote:

> Hmm, ved at gå af mode... det tror jeg næppe. 90 % af alt musik der bliver
> udgivet kommer også på vinyl... Det er det eneste der holder!

Suuuure...

/David

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-07-04 18:17

Jacob Ulrich skrev :
> "Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, ved at gå af mode... det tror jeg næppe. 90 % af alt musik der bliver
> udgivet kommer også på vinyl... Det er det eneste der holder!

Tror du virklig selv på det..... Gælder tallet også klassisk, muzak og
lignende ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 27-07-04 09:07

Michael Lund Sørensen wrote:

> TP Musikmarked kan indramme dem for dig, ellers tror jeg at LP'en er
> ved at gå lidt af mode. Billedbutikker er nok det bedste bud. Prøv
> Posterland på strøget.

Ja, LP'er ikke det hotteste, men de gamle covers er stadig mere interessante
end de bittesmå cd-covers. Der blev førhen lavet mange flotte seværdige
covers og et par af dem, ku' jeg godt ha' lyst til at hænge op.

Tak for dine forslag - jeg prøver TP og Posterland.