Wannabe Darth Vader med Nephew?
Fra : FatPete

Dato : 21-07-04 16:17

Tja... Der er et eller andet fedt over den sang, men er der ik lige nogen
der gider forklare mig hvad den handler om?

Mvh Peter

Fra : Christian Joergensen

Dato : 21-07-04 16:21

On Wed, 21 Jul 2004 17:16:33 +0200, FatPete wrote:

> Tja... Der er et eller andet fedt over den sang, men er der ik lige nogen
> der gider forklare mig hvad den handler om?

Efter sigende skulle den handle om alt det der er farligt i verden, som i
virkeligheden bare er wannabe's af den farligste farlige fare: Darth Vader.

Det mener jeg i hvert fald at have hørt et eller andet sted. :)

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Få kontrol over dine nyhedsbreve: <http://www.ebrev.info>

Fra : Christian

Dato : 21-07-04 16:26

"Christian Joergensen" <mail@razor.dk> wrote in message

> [...]
Vader.

> Det mener jeg i hvert fald at have hørt et eller andet sted. :)

Ok...hvad handler Movie Klip så om?

Fra : Kristian Høgh

Dato : 22-07-04 12:31

> Tja... Der er et eller andet fedt over den sang, men er der ik lige nogen
> der gider forklare mig hvad den handler om?

Der er et stort interview med Nephew i denne måneds (analoge) Gaffa - der
snakker de blandt andet om teksterne...

/ Kristian