Billet til Skanderborg Festival købes
Fra : Martin Ploug

Dato : 20-07-04 13:43

Hej NG

Er her nogen, som har en billet til Skanderborg Festival til salg ?
Max. pris 1250 kr.

Hilsen Kim

Mobil 28 28 03 85

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-07-04 17:08

> Max. pris 1250 kr.
Hehehe held og lykke med det.
Selvom det er ulovligt at sælge til mere end udsalgspris, tror jeg ikke
du skal regne med at du får den til under 1600,-

Rune Jensen

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-07-04 17:21

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er her nogen, som har en billet til Skanderborg Festival til salg ?

Hvis du er hurtig, har dba 4 billetter til salg om dagen. Men man skal være
hurtig!
Jeg har selv købt to på denne måde, til kun 995.
http://shop.dba.dk/asp/main/detail.asp?ProduktId=81

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-07-04 10:43

Ok tak, det kan være man skal prøve lykken her.
Man kan jo et eller andet sted godt forstå, at man vil presse prisen,
når der er sådan en rift om billetterne.

Hilsen Martin