Juli måneds "Hvad hører du for tiden?"
Fra : -V-

Dato : 18-07-04 11:20

På trods af sommerferie og rejser, men derfor så meget desto mere grund til
at høre en masse god musik - i efterveerne efter en Roskilde Festival er der
altid lidt abstinenser.

For tiden hører jeg:

The Hives - Tyrannosaurus Hives.
Pisseblæret koncert på RF, meget catchy album. Det er som om, de har
opdateret deres lyd en smule, men melodierne er stadig korte, propfyldt med
energi og spilleglæde. Specielt åbningsnummeret 'Abra Cadaver', 'Antidote'
og singlen 'Walk Idiot Walk' river én rundt.
I heavy rotation herhjemme.

Electric Six - Fire.
Ikke en helt ny plade, men af en eller anden grund fik jeg ikke hørt den
ordentligt, da den originalt kom frem. Meget interessant blanding af disco,
heavy og tekster, som man virkeligt kan relatere til ("she's a girl and
she's got some really crazy ideas").

Outkast - Speakerboxx/The Love Below
To ord: hør dem (Ja, det er to plader).
Selv om man ikke normalt hører hiphop, vil man helt sikkert kunne finde
noget i de to plader, for de er så velkomponerede og afvekslende, at
interessen holdes fanget i lang tid.

Boblere:
Foranlediget af en anden tråd fandt jeg Eric Johnson frem, og 'Cliffs of
Dover' får roteret nogle gange på afspilleren.
Scissor Sisters' plade bliver spillet på random, men sandt at melde er 'Tits
On The Radio' det mest spillede her i hyblen.
For ganske nyligt fandt jeg Rage Against The Machines første plade frem, og
'Bullet In The Head' får også nogle shoutouts herfra.

Alt i alt en ret rockpræget måned.
Så kom glad - hvad hører I for tiden?

-V-

Fra : Christian Joergensen

Dato : 18-07-04 11:35

On Sun, 18 Jul 2004 12:19:51 +0200, -V- wrote:

> Electric Six - Fire.

Tænk, jeg troede ikke der fandtes andre end mig der synes den er sej
Der kan man bare se.

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-07-04 11:54

-V- wrote:
> På trods af sommerferie og rejser, men derfor så meget desto mere
> grund til at høre en masse god musik - i efterveerne efter en
> Roskilde Festival er der altid lidt abstinenser.
>
> For tiden hører jeg:

Bob Marley & The Wailers, Catch A Fire Deluxe Edition.
-lækker og vellydende dobbelt CD med to forskellige mixes af det
legendariske reggae-album.

Kool & The Gang Live at PJ's (vinyl)
-klassisk funk live, meget sommer-agtigt.

Steely Dan - Katy Lied (vinyl)
-fra før de gik amok i studiemusikere. Lækker musik.

George Benson & Joe Farrell - Benson & Farrell (vinyl)
-totalt sprød discofunk. Featuring Andy Newmark på trommer.

Okayplayer, True Notes Vol.1 (vinyl)
-en dobbelt LP med undergrunds Hip Hop, samlet af ?uestlove,
trommeslageren fra The Roots. Det er ikke altsammen lige interessant,
men der er virkelig et par guldklumper imellem.

Og så har jeg lige bestilt en ny Pick Up til min NAD 5120. Glæder mig
til at høre om der er forskel, men det er der nok, den der sidder i nu
graver nærmest rillerne dybere...

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 18-07-04 16:50

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message news:<cddks2$2fol$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>
> Og så har jeg lige bestilt en ny Pick Up til min NAD 5120. Glæder mig
> til at høre om der er forskel, men det er der nok, den der sidder i nu

Meat loaf - Couldn't have said it better.
Blackmore's Night (ingen bestem).
Celine - One heart.

Mvh
Klavs.

Fra : Ford Prefect

Dato : 18-07-04 13:25

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> 'Bullet In The Head' får også nogle shoutouts herfra.

Jeg fandt Swans frem.Først Soundtracks For The Blind,men så måtte jeg høre
nogle flere.Det blev til White Light From The Mouth Of Infinity,og Die Tur
Ist Zu.
Det er på en og samme gang et utrolig smukt,men samtidig virkelig dystert
univers.På en måde jeg ikke kan definere,vil nærmest sige væmmeligt.
Fedt at stene til.

Jeg må indrømme at Zulu's visning af dokumentarprogrammet om Sex Pistols,The
Filth And The Fury,har resulteret i en Sex Pistol Revival herhjemme.Den er
faktisk på en gang om dagen.
Nevermind The Bollocks,og The Great Rock'n'roll Swindle.Det er faktisk det
fedeste punk,syntes jeg.

Og Pixies med Dolittle.Så desværre ikke bandet på Roskilde.Kunne godt
efterlyse nogle koncert-foto's fra deres show på Roskilde Festival'en.

Venter iøvrigt spændt på at finde Ministry's nyeligt udkommende cd,men jeg
har sgu ikke fundet den nogle steder.
Hører gerne anmeldelser af den(?).Jeg har hørt den skulle være extra rå
denne gang.Og så kan det nok ikke blive heftigere.:)

Fra : JR

Dato : 27-07-04 12:01

Pretenders: Loose Screw - Chrissie Hynde er tilbage i topform. Stemmen er
smukkere end nogensinde og sangskrivningen er tilbage til fordums storhed,
næsten.

Back to Back: Solfanger - skal høre flere gange, derefter hænger adskillige
numre fast. Smukt guitarspil, flot og ikke for tyk lyd og gode sange.

Ben Harper: Diamonds on the inside - meget flot plade med gode sange

Rush: Hemispheres. Rush er netop blevet genudgivet på CD. Hemispheres er en
fantastisk skive af verdens bedste rocktrio.

Rush in Rio, koncert DVD med multikanal lyd og multiangle video. De drenge
kan fan'me spille !

JimR

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-07-04 14:33

> For tiden hører jeg:

David Bowie - The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the spiders from Mars
især Soul Love kan bringe mig i en tilstand af lykke - men hele albummet er
suverænt.

desuden høres Nephew
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-07-04 14:52

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> Så kom glad - hvad hører I for tiden?

Foranlediget af en anden tråd i gruppen er jeg begyndt at lytte en del
til Kitaro igen - efter en pause på adskillige måneder. Primært
"Kojiki", "Gaia - Onbashira", "Live in America" ... formentlig får
"Ten Kai" en tur på pladespilleren senere.

Derudover er det blevet til lidt Led Zeppelin - i særdeleshed nummeret
"Babe, I'm Gonna Leave You", Dream Theater ("Six Degrees Of Inner
Turbulence") og minsandten om Cradle of Filth ikke også har sneget sig
ind et par gange.

Alt i alt temmelig varieret, hvis jeg selv skal sige det.

--
Anders Thorsen Holm, BSc i datalogi-multimedier.

Jeg søger fuldtidsjob i Århus - gerne studierelevant, men ingen
betingelse. Læs mit CV: http://www.thorsenholm.dk/cv/

Fra : -V-

Dato : 18-07-04 17:38

Anders Thorsen Holm wrote:
> [...]
> "Kojiki", "Gaia - Onbashira", "Live in America" ... formentlig får
> "Ten Kai" en tur på pladespilleren senere.

Ja, du lokker lidt med der dersnes Kitaro, gør du.
Klavs har stadig ikke forklaret, om det er hans definition af 'guitar lir',
men med mit kendskab til Kitaro er det et vildskud.
Han har nok stukket halen mellem benene.

> [...]
> "Babe, I'm Gonna Leave You", Dream Theater ("Six Degrees Of Inner
> Turbulence") og minsandten om Cradle of Filth ikke også har sneget sig

Det lyder nærmest som om du har været på rov i min samling...
Hvad hører du af Cradle?

> Alt i alt temmelig varieret, hvis jeg selv skal sige det.

Amen to that.

-V-

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-07-04 20:48

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> Ja, du lokker lidt med der dersnes Kitaro, gør du.

Bliv nu ikke chokeret, når/hvis du opdager, at der slet ikke er tale om
metal eller lignende genrer. Det betegnes ofte som New Age - jeg
foretrækker nu betegnelsen "ethnic electronica", eller hvad man nu skal
kalde det ... eller ... hmmm ... *sniff*

> Det lyder nærmest som om du har været på rov i min samling...
> Hvad hører du af Cradle?

Kun nogle enkelte numre: "Funeral in Carpathia", "Sleepless", "Her
Ghost in the Fog" og så deres sublime cover af "Hallowed Be Thy Name".

> Amen to that.

Der skal jo være plads til variation ... men fa'me ikke om jeg
nogensinde vil gribes i at lytte til alt det dance-crap, der spilles på
diskoteker.

Måske er jeg bare mere til en kold fadbamse på den lokale pub med
dertil hørende musikalske indslag. For at citere Denis Leary:

> [...]
| the Stones." All Stones, all the time. No house, no techno, no rave.
| No Puff Daddy, no H & R Puffinstuff, no Puff the Magic Dragon. No
| Chemical Brothers, no Chemical Sisters, no hip trip skip fucking hop,
| no. Stones. Twenty-four hours a day. All we do is we drink, we talk,
| we cry, we fart, and we fight, that's it. "Oh, I was down at
| McLeary's the other night, it was fucking great! I shit my pants, and
| they gave me new pants! I beat up my mom, she beat me up, it was
| great! Then we puked, it was excellent! The Stones were there, man!"

Okay, måske er jeg ikke helt enig med manden om alle detaljer, men han
har fat i noget ^_^

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-07-04 20:59

-V- wrote:

> Ja, du lokker lidt med der dersnes Kitaro, gør du.

Kitaro lavede forresten soundtracket til filmen 'Blade Runner'.
Meget smuk og stemningsfuld musik synes jeg.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-07-04 21:18

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

> Kitaro lavede forresten soundtracket til filmen 'Blade Runner'.

Forkert. Det var Vangelis - som i øvrigt også er kendt for sound
tracket til "Chariots of Fire", "L'Apocalypse Des Animaux",
"Antarctica" og "1492: Conquest of Paradise" og formentlig flere.

Kirato har derimod lavet soundtracket til "Heaven and Earth" (Vietnam-
film med bl.a. Tommy Lee Jones), og er nok bedst kendt for temaet bag
TV-serien "Silk Road".

> Meget smuk og stemningsfuld musik synes jeg.

Ja, det er det skam.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-07-04 21:27

Anders Thorsen Holm <usenet@thorsenholm.invalid> wrote:

> Kirato har derimod lavet soundtracket til "Heaven and Earth"

Kitaro, skulle der naturligvis stå.

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-07-04 21:35

Anders Thorsen Holm wrote:

> Forkert. Det var Vangelis -

Arhh fuck, det er rigtigt.

> Ja, det er det skam.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-07-04 22:43

Sune Salminen wrote:

> Kitaro lavede forresten soundtracket til filmen 'Blade Runner'.
> Meget smuk og stemningsfuld musik synes jeg.

Whuuuuut?!?!??!

Vangelis og Kitaro er _ikke_ den samme person!

/David

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-07-04 22:52

David Rasmussen wrote:

> Whuuuuut?!?!??!
>
> Vangelis og Kitaro er _ikke_ den samme person!

Hov hov, jeg har erkendt min fejl, der er ingen grund til at vade i det

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-07-04 22:55

Sune Salminen wrote:

> Hov hov, jeg har erkendt min fejl, der er ingen grund til at vade i det

Vade vade vade!!! :)

Jeg læste det indlæg før jeg læste "undskyldningen" :)

/David

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-07-04 14:54

-V- wrote:

> For tiden hører jeg:

Norske Gåte med albummet 'Jygri'. De står som gothmusic mens jeg ser det
mere som folkmusik i stil med Sorten Muld.

Josh Groban: 'Josh Groban' og 'Closer'.

Jars of Clay med 'Furthermore'... Amerikansk "kristent" musik.. Fed
stemme og god musik...

På mp3-spilleren ligger samtlige Linkin Park albums og snurrer..

Mikael

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 18-07-04 15:01

Der Blutharsch - Time is thee Enemy

Butthole Surfers - Double Live

Fra : Frank Sørensen

Dato : 18-07-04 15:21

> Alt i alt en ret rockpræget måned.
> Så kom glad - hvad hører I for tiden?

Jeg er helt pjattet med "the loft - city of dreams". De er danske og har som
de første fået lov til at sample kim larsen og MEGET vellykket må man sige..
Glæder mig til at høre deres album

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-04 18:37

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40fa5035$0$220$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Så kom glad - hvad hører I for tiden?

____________

Jeg kommer nok ikke til dansktopfestivitasen i Vildsund i år, men da det jo
som sædvanligt er "Kim og hallo" og "Kandis" som giver koncerter ialt 6
gange på 3 dage, så må jeg jo høre dem herhjemme.

Så det er Kandis og Kim og Hallo jeg hører. Kim og Hallo hitter jo meget i
øjeblikket med deres "Hot og not" så det er dem jeg hører. Jeg har også
Kandis`s nyeste cd, så dem hører jeg også.

For at det nu bliver i familien hører jeg også Bjørn og Okay. de er jo ohså
topaktuelle med "Det kan være dig ogh mig", men jeg fortrækker nu den sjove
"Hammer og søm"

Hvad angår Kim og halløjsada foretrækker jeg nu ohså godt nok den der i ved
nok. "Bornholmerne i gummibåden", i stedet for den der "Hot og not" som godt
nok er den som hitter mest, nu efter at gummibåden er ved at have sejlet
færdig.

Hilsen Åge

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-07-04 21:28

Åge Halldorsson skrev bl.a.:
> Jeg kommer nok ikke til dansktopfestivitasen i Vildsund i år,

HØRT
Hvordan skal vi dog takke dig....

--
MVH Lars

Fra : Hauge

Dato : 18-07-04 21:33

Hejsa
Lars Raaby wrote:
> HØRT
> Hvordan skal vi dog takke dig....

Det kan du gøre ved at fise af, eller acceptere andre end dig selv.

/Hauge

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-07-04 19:40

Hauge skrev bl.a.:
> Hejsa
>
> Det kan du gøre ved at fise af, eller acceptere andre end dig
> selv.

Hvad mener du med at fise af?

--
MVH Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-04 15:40

Lars Raaby <Lars.raaby@adslhome.dkx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40fd66ec$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad mener du med at fise af?
>
> --
> MVH Lars

________________

ORDBOG FOR TUNGNEMME:
Fise af = Grave dig ned

Fra : Lars Raaby

Dato : 21-07-04 20:07

Åge Halldorsson skrev bl.a.:
> Lars Raaby <Lars.raaby@adslhome.dkx> skrev i en

> [...]

Har du været i Vildsund?

--
MVH Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-04 18:12

Lars Raaby <Lars.raaby@adslhome.dkx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40febed6$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Har du været i Vildsund?
> MVH Lars
________

Ja, det har jeg. 4 gange - men ikke år desværre. Jobbet kalder.

Men programmet er jo fænomenalt hvert år, så der kommer jo engang iegn, til
næste år og næste år og næste år og næste o.s.v. år

Hilsen Åge

PS. Har du forresten været til punk-heavy-metal-funk-skunk-konkert i år?

Hilsen .... nå nej, det har jeg skrevet

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-07-04 21:18

Åge Halldorsson skrev bl.a.:

> PS. Har du forresten været til
> punk-heavy-metal-funk-skunk-konkert i år?

Nej jeg kommer ikke så fine steder. *g*

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 18-07-04 19:17

-V- <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> Så kom glad - hvad hører I for tiden?

Jeg har netop købt Joss Stone efter at have hørt hende på Roskilde. Jeg er
sgu faldet for hende - for hende, hendes stemme og musikken. Fik den for
hundrede kroner. Skal helt sikkert se hende, når hun engang kommer til
Danmark.
Derudover høres Velvet Revolver rigtig meget, så jeg kan fyre den max af til
Skanderborg Festival.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 19-07-04 07:25

-V- wrote:
> På trods af sommerferie og rejser, men derfor så meget desto mere
> grund til at høre en masse god musik - i efterveerne efter en
> Roskilde Festival er der altid lidt abstinenser.

[snip]

> Så kom glad - hvad hører I for tiden?

Slayer: Seasons In The Abyss
Metallica: St. Anger
Thin Lizzy: Jailbreak
Queensrÿche: EP
Queensrÿche: Rage For Order
Dio: Angry Machines
Motörhead: Iron Fist
Jimi Hendrix: Best Of
Alice Cooper: Welcome To My Nightmare
Testament: The Ritual
Pretty Maids: Spooked

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : steffen martin

Dato : 19-07-04 08:19

Funch '$ 1.000.000' Et Odenseiansk band
[http://www.soundvenue.com/mp3.asp?id=4350]
Og kan ikke slippe Radioheads 'The Bends' Vender tilbage til den gang på
gang...
The Streets nye album runger også i lejligheden fra tid til anden.

Venter iøvrigt spændt på MEW's nyeste der vist er på vej her i år...

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Morten Jensen

Dato : 19-07-04 14:01

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> Så kom glad - hvad hører I for tiden?

Er godt igang med at tyndslide Fear Factory's 'Archetype'.
Synes at deres tidligere udgivelser er middelt gode, - men denne er suveræn!

/Morten

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 19-07-04 19:05

Er jeg den eneste som er helt vild med placebo? - Hører dem hele tiden

Fra : steffen martin

Dato : 19-07-04 19:20

"Søren Gørtz Olesen" <soren_olesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste som er helt vild med placebo? - Hører dem hele tiden

Dem sætter jeg også på tit. De er så gode man burde høre dem mere på
radioen, men ak...

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-07-04 23:44

-V- wrote:
> Så kom glad - hvad hører I for tiden?
>

> -V-

Bruce Dickinson - Accident of Birth. Selvom Maiden er guderne, så kan
Dickinson også solo. En dejlig skive med lige-ud-af-landevejen rock, når det
er bedst. Sepcielt nummeret Darkside of Aquarius er fantastisk.

Iron Maiden - Rock In Rio. Nok et af de fedeste live-albums jeg har
hørt/set. Damn, jeg ville gerne have været der...

Dragonforce - Sonic Firestorm. Et (for mig) ret ukendt band, men fyldt med
alt lige fra stille ballader til speedmetal.

Gasolin - Live In Skandinavien. Gasolin live når det er bedst.

Judas Priest - Painkiller. Den CD er bare fyldt med så mange fede numre,
hvis man er til den hårde slags.

Guns N' Roses - Appetite for Destruction. Den står stadig som et af de
største albums og kommer jævnligt på.

Dire Straits - Alchemy. Den CD kan jeg høre om og om igen uden nogensinde at
blive træt af den.

L-Ron Harald - Pornogangster. Jeg kan ikke lade være med at flække af grin
når den kommer på.

Og så har jeg en forkærlighed for nummeret Peter Belli - Rock N' Roll, Jeg
Gav Dig Mine Allerbedste År - hvorfor mon :)

Søren

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 20-07-04 08:17

Søren Nielsen wrote:

> [...]
> Dickinson også solo. En dejlig skive med lige-ud-af-landevejen rock,
> når det er bedst. Sepcielt nummeret Darkside of Aquarius er

Bruce er god. Kender desværre ikke AOB, men Skunk Works ka' jeg godt li'.

> Iron Maiden - Rock In Rio. Nok et af de fedeste live-albums jeg har
> hørt/set. Damn, jeg ville gerne have været der...

Fed koncert, men videoen ka' jeg bare ikke med. Hader det dér MTV klip, hvor
billedet skifter for hver 3-4 sekunder. Det er stressende og frustrerende at
man ikke får lov at hvile øjnene og se hvad den enkelte musiker laver. Super
lyd på dvd'en i øvrigt.

> Dragonforce - Sonic Firestorm. Et (for mig) ret ukendt band, men
> fyldt med alt lige fra stille ballader til speedmetal.

Pudsigt. Den er i min bil lige nu. Så dem som opvarmning til WASP, hvor de
var fremragende. De spiller godt nok hurtigt! Trommeslageren brugte
elektrotrommer. Jeg var ikke helt vild med lyden af dem, men han spillede
bare hurtigt på "stortrommerne". Ka' man i øvrigt fuske med den slags, så
han fx. kun spiller halvtakt og elektroniken så fordobler? Han var utrolig
steady og tight...og så var det vist 32dele meget af tiden. Anyhoo, jeg ka'
godt blive lidt træt af det næsten konstante høje tempo på skiven og det
bliver også lidt for "happy" med dur-melodier hele tiden. Ingen tvivl om at
de er dygtige, dog. Deres optræden var fascinerende.

> Judas Priest - Painkiller. Den CD er bare fyldt med så mange fede
> numre, hvis man er til den hårde slags.

Killer-album

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-07-04 01:07

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så kom glad - hvad hører I for tiden?

Georgs Bureau - Kommer Sjældent alene (Vinyl)

Diverse - Skru Op (Vinyl)

Sugar - Rollercoaster (vinyl fra Lp'en)

The Tourists - Luminous Basement (vinyl)

Carsten Bo & Mænd I Blåt - Vi har det! - de 18 bedste (CD)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper

Dato : 20-07-04 20:23

The Cure: "The Cure" Dejligt dyster
Keane: "Hopes And Fears" Go' coldplayahapop
Morrissey: "You Are The Quarry" The queen is dead - kongen er tilbage
Elbow: "Cast Of Thousands" Stemningfuld, intelligent, overset
Ryan Adams - næsten alt, manden er genial

www.thesmiths.dk - ny side om Morrissey!

Fra : Dopedog

Dato : 22-07-04 12:04

[Snip]

ALT hvad Iron Maiden, The Kovenant og Iced Earth har lavet!

Er VIRKELIG forelsket i de 3 bands i øjeblikket :)

-Ronnie

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 22-07-04 12:12

Dopedog wrote:
> [Snip]
>
> ALT hvad Iron Maiden, The Kovenant og Iced Earth har lavet!

Iced Earth styrer for vildt - særligt med den forrige sanger Matt Barlow,
men den nye skive og sanger vinder nu også ved gennemlyt. Gettysburg er fed!

Håber snart ny dato i Malmø bliver offentliggjort. De brændte os jo af i
april

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)