Dorte Andersen?
Fra : Michael

Dato : 17-07-04 22:59

Så lige Hit Med Sangen i går og en af de medvirkende var Dorte Andersen.

Er der nogle der ved hvem hun er....

Fra : EnjoyNews

Dato : 17-07-04 23:51

Det er Jette Torp's søster
Hun deltog bla i Dansk Melodi Grand Prix 1996 sammen med Martin Loft og
sangen "Kun Med Dig", skrevet af Jascha Richter (Michael Learns To Rock)

Heidi

Fra : Jette

Dato : 18-07-04 09:04

EnjoyNews <mh-nyheder@mail.dk> wrote:
> Det er Jette Torp's søster
> Hun deltog bla i Dansk Melodi Grand Prix 1996 sammen med Martin Loft
> og sangen "Kun Med Dig", skrevet af Jascha Richter (Michael Learns To
> Rock)

Hun har derudover været vært på DR's program 'Hvad er det værd?'

Mvh Jette

Fra : Propellen

Dato : 18-07-04 12:04

On Sun, 18 Jul 2004 10:04:26 +0200, "Jette" <jette@REMOVETHISpc.dk>
wrote:

>Hun har derudover været vært på DR's program 'Hvad er det værd?'

Det var DER jeg havde set hende.. Kunne dælme ikke greje det.
Tusind tak.
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net