Lisa Ekdahl - Tivoli i går - koncertfotos
Fra : rosenauer.dk

Dato : 17-07-04 19:11

Hvis nogen kunne have interesse i at se nogle billeder fra Lisa Ekdahls
ganske glimrende koncert i Tivoli i går, så har jeg nu placeret mine på
http://rosenauer.dk .
Kommentarer modtages gerne..

Mvh,

Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Anders

Dato : 17-07-04 20:02

"rosenauer.dk" <martin@REMOVETHISrosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen kunne have interesse i at se nogle billeder fra Lisa Ekdahls
> ganske glimrende koncert i Tivoli i går, så har jeg nu placeret mine på
> http://rosenauer.dk .
> Kommentarer modtages gerne..

Jeg har ikke selv en pind forstand på at tage billeder - men hvis du ønsker
kritik til det mere tekniske i billederne, kan du prøve at spørge i
dk.fritid.foto.

--
Anders

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-07-04 22:18

rosenauer.dk wrote:
> Hvis nogen kunne have interesse i at se nogle billeder fra Lisa
> Ekdahls ganske glimrende koncert i Tivoli i går, så har jeg nu
> [...]

Som altid! flotte billeder, tak Martin.

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen