CD wow - andre der har brugt det?
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 15-07-04 19:24

Jeg vil bestille flg fra http://www2.cd-wow.com

MUSE
Origin Of Symmetry £8.99
RADIOHEAD
Kid A £8.99
RADIOHEAD
Amnesiac £8.99
RADIOHEAD
I Might Be Wrong - LIVE £4.99
Delivery - FREE! £0.00
TOTAL £31.96

Det er ca. 350 kr, og egentlig en ganske god pris...

Jeg vil bare høre om andre har benyttet sig af dette site, og om der kommer
moms og andet skidt oveni? Det er så vidt jeg kan se et engelsk firma, så
der burde ikke være noget der?

Mvh.
Lars

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-07-04 19:40

Lars Lauridsen wrote:
> [...]
>

> Det er ca. 350 kr, og egentlig en ganske god pris...
>
> Jeg vil bare høre om andre har benyttet sig af dette site,

Æhm... JA! Det er et af de allermest populære stedet at købe dvd'er og
cd'er overhovedet :)

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6575

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6683&start=135

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=8291

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9558

> og om der kommer
> moms og andet skidt oveni? Det er så vidt jeg kan se et engelsk firma, så
> der burde ikke være noget der?

Det er et firma fra Hong Kong. De sender fra mange steder i verden, og
indtil for nylig sendte de altid fra Sverige til Danmark. Derfor ingen
problemer med told og moms. For nylig har de så ændret deres
forsendelsesmetoder noget, og der er lidt tvivl om hvad der sker fremover.

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9542

I praksis er det så godt som sikkert at bestille der. Jeg bestiller
masser af ting hos dem, og jeg har aldrig haft problemer. Hurtig
levering, god service, ingen porto, told eller moms.

Bestil!

/David

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-07-04 19:41

Lars Lauridsen wrote:
> [...]
> moms og andet skidt oveni? Det er så vidt jeg kan se et engelsk firma, så

Så vidt jeg har forstået på folkene i d.k.film så er der ingen problemer
da pakkerne bliver sendt fra et EU-land.

Jeg har netop i dag modtaget en lille seddel om at min Monty Python
DVD-box er kommet. Der står intet påført om told/gebyrer eller andet.
Men det ved jeg jo så med sikkerhed i morgen :)

Eller se evt. http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9542

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-07-04 21:57

Lars Lauridsen skrev:

> Det er ca. 350 kr, og egentlig en ganske god pris...

De har fede priser.

> Jeg vil bare høre om andre har benyttet sig af dette site, og om der
> kommer moms og andet skidt oveni? Det er så vidt jeg kan se et engelsk
> firma, så der burde ikke være noget der?

What you see is what you get. Sagt på en anden måde den pris der står
er den pris du betaler og intet andet.

Jeg har handlet der mange gange og jeg har ikke planer om andet. Jeg kan
ikke mindes hvornår jeg sidst har købt en DVD/CD/SPIL her i landet.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : steffen martin

Dato : 16-07-04 07:45

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> De har fede priser.

Jeg har forstået det således at hvis du går gennem denne Hong Kong www så er
den dollar pris billige :)
http://www9.cd-wow.com.hk/

Hilsen
Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-07-04 07:51

steffen martin wrote:

> Jeg har forstået det således at hvis du går gennem denne Hong Kong www så er
> den dollar pris billige :)
> http://www9.cd-wow.com.hk/

Du kan sagtens betale med dollars eller kroner på deres andre sites
også. Desuden kan du bruge rabatlinks og vouchers til at spare omkring
20 kroner på alle varer hvis du gider. Det kan du læse om i de links jeg
smed andetsteds i tråden.

http://www.kjaerland.dk/cdwow/

kan bruges til at finde ud af hvor hos cd-wow en bestemt vare er
billigst. Du kan også se hvilke rabatlinks og vouchers der virker lige nu.

Jeg fik Raging Bull 2-disc special edition for 32 kroner incl. levering
på denne måde. Og har også fået meget andet.

/David

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 16-07-04 20:08

"David Rasmussen"

[SNIP]

Tak for hjælpen alle sammen... Cd'erne er på vej i posten nu

Mvh.
Lars