Endnu en love song
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 15-07-04 09:38

Jeg har en linje fra en sang, der kører rundt i mit hoved:

"All the love in the world......." Whitney Houston eller lignende ?

Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-07-04 09:48

"Lars Rasmussen" <larsras@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "All the love in the world......." Whitney Houston eller lignende ?

Måske, men det kunne også være "Dionne Warwick - All The Love In The World"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : -V-

Dato : 15-07-04 12:07

Ivan V. Klattrup wrote:

> Måske, men det kunne også være "Dionne Warwick - All The Love In The
> World"

Sikke spas: DW er jo tante til netop WH.

-V-

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-07-04 11:28

Lars Rasmussen skrev:

> Jeg har en linje fra en sang, der kører rundt i mit hoved:
>
> "All the love in the world......." Whitney Houston eller lignende ?

The Corrs?

Fra : Henrik

Dato : 15-07-04 20:45

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> wrote in message

> The Corrs?

Lidt offtopic:

Og må jeg i denne sammenhæng anbefale det nyeste album med The Corrs
"Borrowed Heaven", som efter min mening er pop musik i absolut verdensklasse
krydret med lidt irsk sound.
Jeg har indtil videre bedst kunne lide deres allerførste album "Forgiven,
Not Forgotten", men det nye album er i samme høje kvalitet, hvis ikke bedre.
At albummet ikke klarer sig bedre på hitlisterne er mig en gåde, men det kan
måske skyldes, at de har valgt det forkerte nummer som førstesingle.
Nummeret "Long Night" er den bedste ballade, som jeg har hørt i rigtig lang
tid og jeg vil blive negativ overrasket, hvis ikke det bliver et stort hit.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-07-04 21:23

Henrik skrev:

[The Corrs]

> Jeg har indtil videre bedst kunne lide deres allerførste album
> "Forgiven, Not Forgotten", men [...]

Godt at høre at du er kommet videre. :) Jeg gik jo lidt i baglås
over In Blue, som du nok husker, og faldt derfor af vognen.

Jeg holder stadig på de to første albums, men det er nu godt nok
længe siden jeg har hørt dem.

Fra : -V-

Dato : 16-07-04 01:37

Henrik wrote:
> [...]
> den bedste ballade, som jeg har hørt i rigtig lang tid og jeg vil
> blive negativ overrasket, hvis ikke det bliver et stort hit.

Nyt handle...igen?

-V-