spg. om TDC's aDSL
Fra : peet_dk

Dato : 09-05-01 15:28

Lige nu har vi isdn, og normal tlf på #1 og fax + mine forældres internet på
#2, min isdn linie går direkte ind i nt boksen uden om deres eicon TA.

fra september kan vi få aDSL, dvs det er faktisk kun mig der vil have det,
da mine forældre ønsker at bevare det de har nu (dvs. #1=kun tlf
#2=fax+internet).

Kan de beholde det som det er nu, hvis jeg vil have aDSL fra TDC?

Som sagt kan jeg få det fra september, men jeg regner med at flytte til
november (tidligst) Er der nogle afsigelses gebyere m.m.? Eller koster det
XX kr om månden og når man ikke vil have det mere siger man det bare op, og
man har det ikke mere?

Fra : KO

Dato : 09-05-01 15:30

Hejsa

Man kan sagtens have både ISDN og ADSL.

Hvis du flytter før tid, skal du betale xx måneder, de første 6 måneder er jo uopsigelige! Nedtagelse af ADSL er gratis.

peet_dk <peet_dk@nospam.dk> skrev i en news:9dbk2h$b1s$1@news.cybercity.dk...

Fra : peet_dk

Dato : 09-05-01 15:47

> Hvis du flytter før tid, skal du betale xx måneder, de første 6 måneder er
jo uopsigelige! Nedtagelse af ADSL er gratis.
dvs. jeg ikke kun kan have aDSL i 2-3 måneder, man skal betale for 6 :(

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-05-01 17:22

peet_dk wrote:

> jo uopsigelige! Nedtagelse af ADSL er gratis.
> dvs. jeg ikke kun kan have aDSL i 2-3 måneder, man skal betale for 6 :(

Tja, så må du jo lige regne ud om det kan betale sig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine