Kender i denne melodi?
Fra : Nitz of Denmark

Dato : 11-07-04 18:07

Hej Alle,

Jeg har forgæves prøvet at opspore en titel på en sang/melodi, som jeg hørte
for en del år tilbage efterhånden.

Jeg mener den hedder "Opera", men søgninger giver for mange forkerte
resultater.

Jeg VED at den udkom på en opsamlingscd tilbage i slutningen af 90'erne, og
at det er en slags dancenummer. Mener også den er instrumental, men der er
en dame som står for operadelen.

Det er ikke den med Warren G og Syssel kjyrkeby (stavning?)

Håber nogen kan hjælpe trods de lettere sparsomme oplysninger.

Hilsener

Tommy

--
Webdesign til de helt rigtige priser.
www.nitzof.dk

Fra : Jokerman

Dato : 12-07-04 09:25

"Nitz of Denmark" <kundeservice@nitzof.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er ikke den med Warren G og Syssel kjyrkeby (stavning?)
>
> Håber nogen kan hjælpe trods de lettere sparsomme oplysninger.

Det tætteste jeg kan komme er "Barcelona" med Freddie Mercury. Her synges
operadelen af en kvinde. Montserrat Caballé.

Om det er den rigtige er nok tvivlsomt, men det er et bud.

Hilsen Jokerman

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-07-04 14:54

> [...]
>
> Det er ikke den med Warren G og Syssel kjyrkeby (stavning?)
>
> Håber nogen kan hjælpe trods de lettere sparsomme oplysninger.

Hejsa Nitz

Mit gæt må ud fra dine sparsomme oplysninger, være Dizzy man's band, med
nummeret The Opera. Det skulle være rimeligt nemt at afgøre, for det kunne
lyde som, at deres sanger ikke ville være helt lost, selvom der skulle
synges opera, og der er en del korsang derpå.

M.V.H.....Benny..