hvilken musik i S-tog reklame
Fra : Sdb fra Frb

Dato : 11-07-04 16:23

hej alle
Jeg kan godt lide DSBs nyeste Harry&Bahnsen reklame (der hvor de prøver at
komme frem til Nørreport, Harry i bil og Bahnsen med toget), da musikken
giver en god atmosfære til reklamen... og jeg genkender da også musikken men
kan ikke huske hvad&hvem der har lavet den... anyone?? (anbefalinger for
samme _slags_ musik er da heller ikke ude af vejen
hilsen
stephan

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 11-07-04 16:43

Sdb fra Frb skrev i en meddelelse...
> [...]
> genkender da også musikken men kan ikke huske hvad&hvem der har lavet
> den... anyone?? (anbefalinger for samme _slags_ musik er da heller

Jeg tror at det er Iggy Pop med The Passenger, men jeg er ikke sikker.
Man kan for øvrigt se reklamerne her: http://dsb.dk/universer/harry/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Sdb fra Frb

Dato : 11-07-04 17:23

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> --
> Hilsen Torben Greve Otzen
>
> Træt af Outlook Express' måde at citere på?

Det er den, tak!