Moby.com, der mangler da vist en single
Fra : Muldeberg

Dato : 08-07-04 22:27

Det er da underligt.
Der er et Moby track at jeg dælme ikke kan hitte på www.moby.com
Det er hans gamle nummer: AH AH ,som blev brugt i filmen Cool World.
En af mine internetpushere har den sjovt nok heller ikke på hverken
vinyl eller cd, selv om han ellers har ALT med Moby.
Er det et nummer at Moby skammer sig over eller sådan noget ?
Det er ellers et fedt hårdt pumpende track.
Tilsyneladende er den eneste måde at få fingrene i lige dette nummer
at købe Cool World Soundtrack.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-07-04 23:04

Muldeberg wrote:

> [...]
> Det er ellers et fedt hårdt pumpende track.
> Tilsyneladende er den eneste måde at få fingrene i lige dette nummer

Næppe noget Moby skammer sig over - han spiller fra tid til anden en hel
del af sit ældre materiale, men "Ah Ah" har AFAIK faktisk ikke været
udsendt på single, men er, som du selv skriver, brugt i "Cool World".

Du kan finde nummeret på både I Like to Score og på Moby's debut (ca.)
CD/LP, der blot hedder "Moby" - sidstnævnte indeholder bl.a. også "Go"
og "Next Is the E"

I Like To Score - 1999
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000024VJZ/qid=1089323789/sr=1-21/ref=sr_1_2_21/202-6142694-7855064

Moby - 1998 (1992)
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00000I25O/qid=1089323739/sr=1-26/ref=sr_1_2_26/202-6142694-7855064

/Peter

Fra : Muldeberg

Dato : 09-07-04 11:48

"Peter Juhl" <spam.min@postkasse.com> wrote in

> [...]
>
> Du kan finde nummeret på både I Like to Score og på Moby's debut (ca.)
> CD/LP, der blot hedder "Moby" - sidstnævnte indeholder bl.a. også "Go"

Ganske interesant, jeg smuglyttede lige til Ah Ah som findes på
pladen I Like To Score, det er dælme en anden version end den
der blev brugt i Cool World og dens soundtrack.
Synd man ikke kan smuglytte til albummet Moby, men det er vel
den samme version der er på den.

Next Is The E har jeg derimod været heldig med.
Godt gemt på min pladepushers side fandt jeg en maxi cd med 6 versioner
på hvor at "Cool World Mix" også er med på, så den er ihvertfald også
bestilt med.
Go, tror jeg at jeg nok har i en 4 eller 5 forskellige versioner af på
de opsamlinger jeg har stående, så det er ikke lige just et nummer
der har høj prioritering.

En ting der også lige klappede var Feeling So Real, der fandt jeg både
den orange og grønne (remixes) maxi hos pusheren også.
Så det er jo ikke ringe, så dem nappede jeg også lige med.

Nå jo, hvis det har interesse så er min pladepusher www.cybercd.de
Prøv at lave en søgning på Moby og så alt det de har med ham, også
på vinyl