Roskilde Festival - "Brænd lortet" t-shirt~
Fra : Hans Ole A. Kjeldsen

Dato : 06-07-04 19:37

Var ikke selv på Roskilde, men har hørt at man kunne få t-shirts med
Christianias velkendte 3-cirkel-logo men med teksten "Brænd lortet!" istedet
for den velkendte "Bevar Christiania" tekst, har nogen set noget til det?

Det lyder umiddelbart som en sikker indbydelse til øretæver at gå med sådan
en t-shirt, - er der nogen der kan bekræfte historien?

Fra : Thomas

Dato : 06-07-04 20:57

"Hans Ole A. Kjeldsen" <invalid@in.valid> skrev i en meddelelse
> [...]
sådan
> en t-shirt, - er der nogen der kan bekræfte historien?

*LOL* - Den har jeg godtnok ikke hørt om... Men den kunne da være fed at
have...

Jeg har tilgengæld hørt om en hvor der stod 'Ryd Christiania'

..Thomas

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 06-07-04 22:33

"Thomas"
> [...]
> have...
>
> Jeg har tilgengæld hørt om en hvor der stod 'Ryd Christiania'

Ja, den så jeg også et par stykker der gik med - med gule firkanter fremfor
cirkler.

At jeg er voldsomt uenig i budskabet er en ting, men ligegyldigt hvad er det
nok ikke det smarteste sted at gå med en sådan trøje. Selvfølgelig skal de
have lov at mene hvad de vil, og jeg ville da heller ikke krumme et hår på
deres hoved, men der er jo brodne kar overalt.

Mvh.
Lars

Fra : Jensen

Dato : 07-07-04 09:48

On Tue, 6 Jul 2004 23:32:36 +0200, "Lars Lauridsen"
<WillNever@Tell.com> wrote:

>Ja, den så jeg også et par stykker der gik med - med gule firkanter fremfor
>cirkler.

Heh, vildt. Troede ikke at borgerlige kunne provokere sådan.
Befriende, og jeg må hellere få fat i sådan en trøje. Vi skal ikke kun
have de venstreorienterede til at gå rundt med deres provokerende
anti-amerikanske paroler. :P

Fra : Jakob

Dato : 07-07-04 14:55

Hvis du ved hvor man kan købe den må du sige til! Jeg har allerede et par
t-shirts der direkte gør nar med de der Ché-tshirts alle 1.g'ere nu render
rundt i uden at vide hvem manden er

--
Med venlig hilsen //Jakob
Fjern tallet ni for at emaile mig.

Fra : Mygind

Dato : 07-07-04 15:03

Jakob wrote:
> Hvis du ved hvor man kan købe den må du sige til!

Her sku da, hos VU
https://secure.vu.dk/webshop/vare.php?vid=236

Mvh Mygind

Fra : Thomas

Dato : 07-07-04 11:10

"Lars Lauridsen" <WillNever@Tell.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas"

> Ja, den så jeg også et par stykker der gik med - med gule firkanter
> [...]

Narj.. Den jeg har set, havde faktisk 2 ringe - Den 3. ring var byttet ud
med
en bulldozer...

..Thomas

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 18-07-04 18:16

On 2004-07-06, Lars Lauridsen <WillNever@Tell.com> wrote:
> [...]
> have lov at mene hvad de vil, og jeg ville da heller ikke krumme et hår på
> deres hoved, men der er jo brodne kar overalt.

Det er sjovt så voldelig og autoritær venstrefløjen kan blive så
snart den er uenig med nogen. Jvf. f.eks. DR2 programmet "Den Halve Sandhed"
omkring Christiania. Humor på højt plan

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-07-04 19:38

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Det er sjovt så voldelig og autoritær venstrefløjen kan blive så
> snart den er uenig med nogen. Jvf. f.eks. DR2 programmet "Den Halve Sandhed"
> omkring Christiania. Humor på højt plan

Det er sjovt så generaliserende og manipulerende højrefløjen kan blive
når den ser sit snit til det. "Den Halve Sandhed"'s program om
Christiania var godt nok meget meget sjovt, og viste så alle kunne se
det hvilken latterlig rygklapperfest Christiania er blevet til, men at
påstå at det er udtryk for eller har noget som helst med venstrefløjen
at gøre, det er vist manipulation på et højt plan.

Og hører dine (og nu også mine) kommentarer egentligt ikke til i
børnehaven dk.politik?

/David

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 18-07-04 22:36

On 2004-07-18, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Det er sjovt så generaliserende og manipulerende højrefløjen kan blive

Det er sjovt så stor mangel på humor venstrefløjen kan udvise.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-07-04 22:43

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Det er sjovt så stor mangel på humor venstrefløjen kan udvise.

Ja, det kan man jo altid skrive...

/David

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 18-07-04 22:57

On 2004-07-18, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Ja, det kan man jo altid skrive...

Og det er sjovt.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-07-04 23:03

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Og det er sjovt.

Skulle du ikke argumentere for dine underlødige påstande istedet for at
blive til en gammel plade med ridser i?

/David

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 18-07-04 23:19

On 2004-07-18, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Skulle du ikke argumentere for dine underlødige påstande istedet for at
> blive til en gammel plade med ridser i?

Når du ikke forstår "Humor på højt plan" samt en smiley ser jeg
ingen mulighed for at forklare dig der var tale om en ytring som måske ville
frembringe et smil ved hovedparten af læserne.

Imidlertid tog du det meget tungt og højtideligt, hvilket også er lidt
sjovt.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-07-04 23:27

Anders Vind Ebbesen wrote:

> [...]
> frembringe et smil ved hovedparten af læserne.
>
> Imidlertid tog du det meget tungt og højtideligt, hvilket også er lidt

Ja, man kan jo ytre hvad som helst, og så kalde det humor hvis man ikke
tør stå ved det. Det er ikke spor sjovt. Det er snarere lidt sørgeligt.

/David

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 19-07-04 00:33

On 2004-07-18, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Ja, man kan jo ytre hvad som helst, og så kalde det humor hvis man ikke
> tør stå ved det. Det er ikke spor sjovt. Det er snarere lidt sørgeligt.

Hvor er du lam at høre på.

Ovenstående sætning er ikke ment humoristisk, og jeg står ved den.

Er dette indlæg tilpas klart for dig, eller skal du have uddybet om jeg nu
mener du er lam at høre på eller ej?

Det her er sjovt.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-07-04 10:02

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Hvor er du lam at høre på.

Det er dig der er lam. Også at høre på.

> Ovenstående sætning er ikke ment humoristisk, og jeg står ved den.

Er du sikker?

> Er dette indlæg tilpas klart for dig, eller skal du have uddybet om jeg nu
> mener du er lam at høre på eller ej?

Så læmge du tør stå ved dine ytringer eller lade være med at komme med
dem er alt vel fint.

> Det her er sjovt.

Små hjerner, små fornøjelser.

/David

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 19-07-04 10:23

On 2004-07-19, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Det er dig der er lam.

Det er du velkommen til at uddbybe.

> Så læmge du tør stå ved dine ytringer eller lade være med at komme med
> dem er alt vel fint.

Jeg står ved at jeg kom med en humoristisk ytring der fløj over en hovedet
på en ... som dig.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-07-04 10:51

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Det er du velkommen til at uddbybe.

Tak.

> Jeg står ved at jeg kom med en humoristisk ytring der fløj over en hovedet
> på en ... som dig.

Du bliver ved med at forsvare dig selv med næb og kløer. Du virker snart
desparat.

/David

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 19-07-04 06:31

"Anders Vind Ebbesen"

> Det er sjovt så voldelig og autoritær venstrefløjen kan blive så
> snart den er uenig med nogen. Jvf. f.eks. DR2 programmet "Den Halve
Sandhed"
> omkring Christiania. Humor på højt plan

Årh ha, generaliseringer...

Mvh.
Lars

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 06-07-04 21:37

"Hans Ole A. Kjeldsen" <invalid@in.valid> wrote in message
> [...]
sådan
> en t-shirt, - er der nogen der kan bekræfte historien?

Nu er du vel ikke interesseret i at gå i en, vel? :-/

/Rasmus

Fra : Christian

Dato : 06-07-04 21:42

"Hans Ole A. Kjeldsen" <invalid@in.valid> wrote in message
> Det lyder umiddelbart som en sikker indbydelse til øretæver at gå med
sådan
> en t-shirt

Hvilket jo netop bør stride imod Christinia-tilhængernes idealer om at der
skal være plads til alle

Jeg så ikke den pågældende t-shirt, men flere med en med teksten hvor der
stod "Bevar Gunnar" flankeret af 4 Tuborglogoer

Fra : Hans Ole A. Kjeldsen

Dato : 06-07-04 22:07

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg så ikke den pågældende t-shirt, men flere med en med teksten hvor der
> stod "Bevar Gunnar" flankeret af 4 Tuborglogoer

Jeg er måske lidt bagom dansen, men hvem er Gunnar? - eller der er måske
ingen pionte med hensyn til navnet?

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 06-07-04 22:09

www.gaa-under-gunnar.dk