Kongen på Roskilde
Fra : Jesper

Dato : 06-07-04 18:47

Morrissey sejrede på Roskilde natten til søndag. The queen is dead -
the king is back! Læs hvad avisanmelderne skrev på www.thesmiths.dk/

Fra : Deaster

Dato : 07-07-04 12:15

Jesper wrote:

> Morrissey sejrede på Roskilde natten til søndag. The queen is dead -
> the king is back! Læs hvad avisanmelderne skrev på www.thesmiths.dk/

Ala denne her: http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=289768/

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Per Madsen

Dato : 08-07-04 00:50

Deaster <nospam@deaster.dk> wrote:

> Ala denne her: http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=289768/

Nægter at tro på B.T.-aben var tilstede ved koncerten, med den
anmeldelse han har skrevet....

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-07-04 16:51

Per Madsen wrote:

> Nægter at tro på B.T.-aben var tilstede ved koncerten, med den
> anmeldelse han har skrevet....

Jeg mener der er lidt om snakken - Morrissey har lydt federe end han
gjorde på Roskilde og hans backingband var altså ringe, han skulle
hellere have taget en karaokemaskine med.

/Peter

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 07-07-04 14:48

jesper@smaf.dk (Jesper) mælte sligt:

>Morrissey sejrede på Roskilde natten til søndag. The queen is dead -
>the king is back! Læs hvad avisanmelderne skrev på www.thesmiths.dk/

Ja, det var en rigtig, rigtig fed koncert med en god blanding af gamle
numre og nogle af de mere swingende fra hans seneste album "You Are The
Quarry" - respekt til ham.

Langt de sejeste koncertoplevelser i år var IMHO på Arena som også er en
rigtig hyggelig scene, men som kan blive for trang - f.eks. til N*E*R*D
og Muse. En anden rigtig fed oplevelse på Arena, som vist endnu ikke er
blevet nævnt her, var lørdag morgen (dvs. kl. 13:00), hvor Den Kongelige
Opera spillede. Det var noget uvant med klassisk på Roskilde, men det
viste sig at være alle tiders idé. Publikum var *meget* begejstrede og
operaens medlemmer var helt ekstatiske over den uventede respons i
teltet, som givetvis var noget mere spontan og og energisk end den, de
er vant til at få.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"En tvekønnet person, der drager omkring og avler nørder."

Fra : -V-

Dato : 07-07-04 15:49

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:
> Langt de sejeste koncertoplevelser i år var IMHO på Arena som også er
> en rigtig hyggelig scene, men som kan blive for trang - f.eks. til
> N*E*R*D og Muse.

Helt enig.

> [...]
> endnu ikke er blevet nævnt her, var lørdag morgen (dvs. kl. 13:00),
> hvor Den Kongelige Opera spillede. Det var noget uvant med klassisk

Det er altså en sandhed med modifikationer.
Det har i mange år været kotume med et klassisk indslag søndag formiddag,
netop på den scene.

-V-

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 07-07-04 16:02

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> mælte sligt:

>Det er altså en sandhed med modifikationer.
>Det har i mange år været kotume med et klassisk indslag søndag formiddag,
>netop på den scene.

Ah, ok - my bad. Jeg har kun været der to år og bemærkede det ikke noget
klassisk sidste år, så jeg var overrasket over at se det i år.

Jeg læste i øvrigt i festivalavisen, at operachefen havde udtalt, at de
håbede på at kunne få lov til at spille søndag formiddag (jo, på
Roskilde Festival er 13:00 altså om formiddagen) på Orange næste år.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Vi møder få fornuftige mennesker udover dem,
hvis meninger falder sammen med vore egne."

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-07-04 15:05

"Jesper" <jesper@smaf.dk> skrev i en meddelelse

> the king is back!