Muse på roskilde...
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-07-04 16:18

Det var simpelthen genialt. Intet mindre. Tror det er min bedste
koncertoplevelse nogensinde! Jeg kigger efter setlisten på
http://www.microcuts.net/uk/news.html - den er godt nok ikke der, men tror
snart den kommer.

Nogen der ved om det er muligt at skaffe bootlegs fra koncerten?

Mvh.
Lars

Fra : Jakob

Dato : 05-07-04 18:22

Jeg vil også kalde det det bedste navn på Roskilde! Jeg stod i venstre pit
HELT fremme ved Matthew! KÆFT det var fedt
--
Med venlig hilsen //Jakob
Fjern tallet ni for at emaile mig.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-07-04 20:02

"Jakob" <sch9warze9negger9@tele2adsl9.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil også kalde det det bedste navn på Roskilde! Jeg stod i venstre pit
> HELT fremme ved Matthew! KÆFT det var fedt

Jeg stod i den højre pit, til venstre, midtfor... Det var så vanvittigt. At
de kun fik 4 stjerner i Gaffa*, fatter man intet af, men det lyster vist
langt væk, at anmelderen kun satte pris på de stille numre. At han så også
siger koncerten var ½ time kortere end den i virkeligheden var, siger vist
noget om hvor meget han var til stede!

* http://makeashorterlink.com/?S37623AB8

Mvh.
Lars

Fra : Jakob

Dato : 05-07-04 21:30

Ja, den slags anmeldere ser man desværre alt for meget af nu til dags

Koncerten er i hvertfald røget i min liste over 5 fedeste koncerter jeg har
set til dato!

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-07-04 20:08

Lars Lauridsen wrote:
> [...]
> snart den kommer.
>
> Nogen der ved om det er muligt at skaffe bootlegs fra koncerten?

Gad vide hvornår Radiohead igen kommer på Roskilde... :(

/David

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-07-04 20:15

"David Rasmussen"

> Gad vide hvornår Radiohead igen kommer på Roskilde... :(

Ja, det ville også være det ultimative...

Mvh.
Lars