Bryan Adams i Skive
Fra : Karina Hjorth

Dato : 04-07-04 23:40

Hej alle,

Jeg annoncerede for en lille måneds tid siden efter, om nogen havde taget
billeder under Bryan Adams koncerten i Skive den 5. juni. En enkelt person
meldte sig (kan ikke lige huske hvem), men kan det virkelig passe, at der
ikke er andre herinde, der har taget billeder, som de har lyst til at dele
med undertegnede??

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://thiscause.org/p/menu.php?p=Hjorth68642 - Den Røde Tråd på DVD??

Fra : Søren Blom

Dato : 05-07-04 08:04

"Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev
> [...]
> ikke er andre herinde, der har taget billeder, som de har lyst til at dele

Nu er det generelt forbudt at fotografere til koncerter, ikke engang alle
med pressekort får lov, så det er gerne meget få personer der har billeder
fra koncerter og end færre Amatørfotografer smugler et kamera med til
koncerter, så med mindre du vil betale for billederne fra f.eks.
billedbureauer, så er det nok svært at finde billeder fra en Bryan Adams
koncert.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 05-07-04 15:57

> Nu er det generelt forbudt at fotografere til koncerter, ikke engang alle
> med pressekort får lov, så det er gerne meget få personer der har billeder
> fra koncerter

Tjah, det ved jeg nu ikke.... Der stod RIGTIG mange med kameraer oppe
foran... Jeg vil gætte på ca. hver 3. person i de 4-5 forreste rækker... Og
det var ikke mere forbudt end, at Bryan selv gik ned til nogle på de
forreste rækker, tog deres kameraer, vendte sig rundt og tog et billede af
sig selv og personerne omkring kameraets ejer, hvorefter kameraerne røg
tilbage til ejeren - dermed sagt: Mange fik et minde med sig hjem fra den
koncert i form af et foto med sig selv og Bryan.

> koncerter, så med mindre du vil betale for billederne fra f.eks.
> billedbureauer

Det vil jeg ikke, når jeg ved, der er andre muligheder.

I øvrigt er det normalt ikke svært at tage billeder til koncerter i Danmark.
I alle de år jeg har rendt afsted, er jeg kun 3 gange blevet bedt om at
pakke mit kamera væk - den ene gang var det videocam.

Men lige netop til B.A. koncerten havde jeg plads lige foran scenen på
indersiden af "terroristhegnet", hvorfor jeg naturligvis ikke måtte tage
billeder, da det kunne være mere generende.

Mvh
Karina

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 05-07-04 23:02

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote in message
> "Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev
> >

> Nu er det generelt forbudt at fotografere til koncerter,

Generelt forbudt, det er nok for meget sagt. Det kan ske man ikke må, men
generelt må man nu godt. Og på festival er der da ingen begrænsning mht. at
tage billeder.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-07-04 19:51

Karina Hjorth wrote:

> [...]
> ikke er andre herinde, der har taget billeder, som de har lyst til at dele

Overvej lige at nyhedsgrupper måske læses af 1% af befolkningen.
Færre skriver.

Og de der ser overskriften på dit indlæg kan vel tælles i få hundrede.

Og hvor mange af os var lige i Skive. Og havde et kamera med.
Som tilsyneladende ikke er tilladt at bruge.

Udfra beregning af procenterne er der måske 1 der læser gruppen i løbet
af 1 år der har været der, og haft et kamera med.
Og som vil have besværet med at kontakte dig.

Og vedkommende har du fundet.!

Mvh. Jørgen

Fra : Karina Hjorth

Dato : 05-07-04 21:57

> [...]
> Og hvor mange af os var lige i Skive. Og havde et kamera med.
> Som tilsyneladende ikke er tilladt at bruge.

Pardon me! Men når man ikke rigtig får noget ud af sine anstrengelser
hverken her eller andre steder i første omgang, så bliver man altså fristet
til at prøve igen, for måske er der lige den ene ekstra person, der ser
indlægget anden gang.... Et eller andet sted MÅ de mange hundrede folk, der
var til koncerten, og som havde kamera med jo færdes... eller måske nogen,
der kender en, der var til koncerten med et kamera.

Mvh
Karina

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-07-04 12:09

In an article of 4 Jul 2000 Karina Hjorth wrote:

> [...]
> var til koncerten, og som havde kamera med jo færdes... eller måske nogen,
> der kender en, der var til koncerten med et kamera.

Nyhedergrupper er nok ikke det bedste sted at søge efter disse folk. Usenet
er stadig ret hemmeligt for de fleste. Det bør ikke komme bag på nogen, at
kun få af de tilstedeværende til koncerten i Skive læser med i denne
nyhedsgruppe - at du overhovedet har fået fat på nogen, synes jeg er
fantatisk. Og at det samtidig har været en person med et kamera ...
utrolig heldigt!

--
Uffe Holst

Fra : Rune Jensen

Dato : 05-07-04 22:30

Karina Hjorth wrote:
> [...]
> ikke er andre herinde, der har taget billeder, som de har lyst til at dele

Hey

Jeg ved en af minner venner var deroppe, og han plejer altid at slæbe
rundt på et cam. Men ikke et digital kamera. Han er til festival i
øjeblikket, så jeg kan ikke få fat på ham før om et par uger. Men smid
en mail og jeg skal prøve at huske at spørge ham.

Rune Jensen