cover ved download ?
Fra : MM

Dato : 03-07-04 20:51

Er der nogen som ved om man ved køb og download af et album hos eks.
bilka.dk får et cover med i en fil ?
Jeg spørger primært fordi jeg synes det er dyrt at købe og downloade, man
kan f.eks. købe nogle albums billigere over cdon og andre, og her er der jo
tale om hele cd'en, og ikke bare mp3/wma filer.

~M

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 03-07-04 21:36

"MM" <malcolm_t_mFJERN-DETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
jo
> tale om hele cd'en, og ikke bare mp3/wma filer.

Ellers kan du bare hente coverne hos www.cdcovers.cc

/Rasmus

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-07-04 10:33

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:%MEFc.715$se6.449@news.get2net.dk...
> "MM" <malcolm_t_mFJERN-DETTE@hotmail.com> wrote in message
> jo

> Ellers kan du bare hente coverne hos www.cdcovers.cc
>
> /Rasmus

Der kan det bare være svært at finde covers(-indlæg) til de danske
musiknavne og sådan er det generelt.

Der er i øvrigt et andet link som jeg mener der er bedre:

http://www.mega-search.net

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)