Kan ikke finde server efter Internet forbi~
Fra : Jens

Dato : 09-05-01 12:15

Hej NG

Jeg har Windows95, Internet Explorer 4 og et 56k modem, som har fungeret
uden problemer indtil igår.

Når jeg forsøger at gå på nettet, ringer modemet op, der etableres
forbindelse, brugernavn og adgangskode kontrolleres og forbindelsen er skabt
(ikonet står i nederste højre hjørne), men jeg kan ikke gå ind på nogen
adresser. Der kan ikke etableres forbindelse til web-stedet får jeg at vide.
Det samme gælder for Outlook, når jeg forsøger at læse min e-mail.

Er der en der har en ide?

På forhånd tak

Jens

Fra : emj

Dato : 09-05-01 14:14

Jens skrev i <GC9K6.120$02.6794@news.get2net.dk>:

>Der kan ikke etableres forbindelse til web-stedet får jeg at vide.
>Det samme gælder for Outlook, når jeg forsøger at læse min e-mail.

Hvordan har du fået sendt denne news?

Hilsen emj
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Opdateret 1. maj
http://home1.stofanet.dk/emj/kirstine/kirstine.htm

Fra : Jens

Dato : 09-05-01 15:42

v.hj.a en anden pc!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-05-01 17:29

Wed, 9 May 2001 13:15:22 +0200, skrev "Jens"
<jens.claudius@get2net.dk>:

> [...]
>adresser. Der kan ikke etableres forbindelse til web-stedet får jeg at vide.

Hvilken udbyder?
Har du prøvet deres support?

Med Mobilix har jeg oplevet at forbindelsen var død på trods af et
tilsyneladende normalt opkald og så måtte jeg afbryde og kalde op
igen.

med venlig hilsen
Knud
--