DAVID BOWIE AFLYST :(
Fra : JS

Dato : 29-06-04 16:22

Hej.

Blot til orientering til dem der (ligesom jeg) skal på
Roskilde-Festival, og har set frem til at høre David Bowie!

http://www.roskildefestival.dk/object.php?obj=7b000f&base=34db2774&code=45

Mvh JS.

Fra : PSG

Dato : 29-06-04 21:47

"JS" <adeo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Blot til orientering til dem der (ligesom jeg) skal på
> Roskilde-Festival, og har set frem til at høre David Bowie!

Damn it - det halverer feltet af kunstnere som jeg kender på årets
festival - og som jeg havde glædet mig til at nyde i baghaven.

--
Patrick

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 30-06-04 17:27

PSG wrote:
> "JS" <adeo@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Damn it - det halverer feltet af kunstnere som jeg kender på årets
> festival - og som jeg havde glædet mig til at nyde i baghaven.

Du kan da bare høre det band, som erstatter David Bowie... Slipknot.

Hvad med at møde op til koncerten, bevæbnet med et par hundrede slikkepinde?
:)

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-07-04 14:06

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Damn it - det halverer feltet af kunstnere som jeg kender på årets
> festival - og som jeg havde glædet mig til at nyde i baghaven.

Ja det er et mystisk program som Roskilde Festivalen har stykket sammen.
Svært at få øje på hovednavnene. Der er intet som appellerer til mig men det
gør heller ikke så meget, så sparer jeg de penge.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Jesper

Dato : 02-07-04 01:56

Hovednavnene for mig er Pixies og Morrissey. Men alt i alt lidt tyndt.
Og at erstatte Bowie med Slipknot er et virkelig skidt valg.
Jesper www.thesmiths.dk