Kim Larsens midt om natten
Fra : Doc

Dato : 29-06-04 12:08

Hej!

Igår omkring 18:30 på Radio ABC, spillede de en sang med rytmerne fra Kim
Larsens "Midt om natten". Jeg nåede desværre ikke at høre hvad sangen hed,
eller hvem den var med. Det eneste jeg ved, er at kun én har fået lov til at
låne Hr. Larsens musik. Men hvem?
Er der en herinde der kan hjælpe mig?

mvh
Lasse

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 29-06-04 12:41

> [...]
> eller hvem den var med. Det eneste jeg ved, er at kun én har fået lov til

Det er danske "The Loft". Sangen hedder vist "City of dreams"

/Troels

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 29-06-04 13:10

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@stofanet.[spamstop]dk> wrote in message

Kim
> at
>
> Det er danske "The Loft". Sangen hedder vist "City of dreams"
>
> /Troels

Jep! Det er faktisk det første band/nummer nogensinde der har fået lov til
at bruge Kim Larsen-samples.

/Rasmus

Fra : Doc

Dato : 29-06-04 18:52

Ja det var den. Tak skal i have

/Lasse

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:9_cEc.1819$KT3.1398@news.get2net.dk...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-06-04 20:58

In a news:9_cEc.1819$KT3.1398@news.get2net.dk,
Rasmus Thorsø Nielsen <rasmus.nielsen_NOSPAM@tele2adsl.dk> typed:
> [...]
> message news:40e15553$0$14528$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jep! Det er faktisk det første band/nummer nogensinde der har fået

Ja og hold da k*** en gang fis, det er da nok det kedeligste nummer jeg
har hørt længe.. :(

Kan ikke klare når man "låner" et så kendt og populært nummer og ikke
laver noget der er værd at lytte på.. Øv..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Jensen

Dato : 07-07-04 09:45

On Tue, 29 Jun 2004 13:07:48 +0200, "Doc" <spam@notwanted.com> wrote:

> [...]
>eller hvem den var med. Det eneste jeg ved, er at kun én har fået lov til at

Heh jeg skulle lige til at spørge om det samme.
Introen eller såmænd det generelle stykke i Midt om Natten lyder jo
fedt og stemningsfyldt. Jeg bliver så skuffet nå jeg hører den
indledning og håber på "midt om natten" og så kommer der noget typisk
rap af den værste slags.

Mit spørgsmål var om Kim var den originale kunstner elller om også han
havde taget sample fra andre omkring det nummer, men jeg kan forstå at
det er ham der helt og aldeles har lavet "midt om nattens"
musik-stykket.