hvilket nummer?
Fra : Peter Holm

Dato : 28-06-04 09:35

I går hørte jeg en lækker sampling i radioen (viborg tror jeg). Jeg vil tror
det er et forholdsvis nyt nummer - max et par år.
På bunden havde den Diana Ross - Upside Down.
Omkvædet var et andet 80'er hit som jeg ikke kan lokalisere - måske er det
Level 42. Teksten i omkvædet er noget a la 'This is the world we live in,
these are the hands we give oh oh oh. You better, lets stop trying, to make
it a place worth living for' eller noget i den forvirrende stil.
Oven på det hele lå så en nyskreven tekst der blev sunget/snakket både med
kvindelig og mandling vokal så vidt jeg husker

Hvilket nummer er det jeg har hørt?

Mvh
Peter

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 28-06-04 09:41

Genesis - Land of confusion

Fra : Jacob E.

Dato : 28-06-04 12:10

Jakob T. Eriksen wrote:
> Genesis - Land of confusion

Øøøhm... præcis HVOR meget har du fattet af Peters indlæg???

Mvh Jacob

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 28-06-04 17:15

"Jacob E." <sp@mmerdie.invalid> skrev i en meddelelse

> Øøøhm... præcis HVOR meget har du fattet af Peters indlæg???
>
> Mvh Jacob

Hm. Ja, det blev læst lidt for hurtigt. Tænkte bare at Peter og andre ville
ignorere mit sludder, eftersom Ivan jo kom med det korrekte svar ganske
hurtigt.

Men undskyld da.

Hilsen
Jakob

Fra : Jacob E.

Dato : 28-06-04 18:01

Jakob T. Eriksen wrote:
> [...]
>>

> Hm. Ja, det blev læst lidt for hurtigt. Tænkte bare at Peter og andre
> ville ignorere mit sludder, eftersom Ivan jo kom med det korrekte

Hæhæ... næææhnej, sådan leger vi ikke

(Du ka' ta' det!)

Mvh Jacob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-06-04 09:59

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket nummer er det jeg har hørt?

Alcazar - This Is The World We Live In

Som harhugget godt og grundigt fra Genesis' Land of Confusion
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-06-04 10:09

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Alcazar - This Is The World We Live In

lidt info i BMG Norge's nyhetsskriv
http://www.bmg.no/skriv/nyhetsskriv.pdf
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 28-06-04 14:26

Ivan V. Klattrup wrote:
> "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
>
> Alcazar - This Is The World We Live In

Tak.

> Som harhugget godt og grundigt fra Genesis' Land of Confusion

Nåååå ja, sgu da - jeg kunne simpelthen ikke komme på den.

Mvh
Peter