Hvad bør jeg se på Roskilde?
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 27-06-04 15:44

Så er det ved at være tid for en ny festival, og jeg er næppe den eneste i
gruppen, der skal afsted. Inden festivalen går i gang, kunne det være fedt
athøre nogle meninger om de mindre kendte bands, jeg muligvis burde overveje
at gå ind og høre. Hvad skal I andre se og hvorfor er dette og hin navn værd
at bruge sin tid på? Som bekendt er det de mindre navne, der skaber en god
festivaloplevelse, så med andre ord: Del jeres hemmelige bands med mig og
gruppen, så får vi alle sammen en bedre oplevelse!

Især er der et par de følgende bands, jeg gerne lige vil høre lidt om, da
diverse foromtale umiddelbart virker fristende, men hvor selve musikken
stadigt er ubeskrevede blade hos mig:

!!!
Blonde Redhead
TV On the Radio
Dropkick Murphys
Dizzee Rascal
Puppetmastaz
I Am Kloot

Navne jeg i øvrigt regner med at høre:

Bowie
Pixies
NERD
Wu Tang Clan (_hvis_ de kommer)
Love Shop (sidste koncert inden 'pause')

Navne jeg kender og overvejer:

Franz Ferdinand
The Shins
Santana
Muse
Kings Of Leon
Audio Bullys
The Hives
Iggy Pop
Ben Harper
Blue Foundation
Zero 7
Morrissey
Nephew

Jaja, jeg er godt klar over det er alt for optimistisk og så videre, men det
er godt have nogle navne linet op alligevel. Og har du tilføjelser til min
liste over 'værd at overveje, ifald, såfremt osv', så bare fyr løs.

Fra : Peter Risager

Dato : 27-06-04 21:10

> Dropkick Murphys
Kan du lide punk, så er det et godt valg.

> Navne jeg kender og overvejer:

> Santana
Fordi du kan, sådan en legende skal vel høres bare fordi det er nu er muligt
:)

> Nephew
Fordi Simon Kvam styrer ;)

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : Jesper

Dato : 28-06-04 18:04

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> wrote in message news:<40df2990$0$3086$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> Kan du lide punk, så er det et godt valg.

> Fordi du kan, sådan en legende skal vel høres bare fordi det er nu er muligt
> :)

> Fordi Simon Kvam styrer ;)

Jeg forventer mig meget af Morrissey på Roskilde Festival. Den gamle
Smiths-sanger ser ud til at være i topform

vh Jesper www.thesmiths.dk

Fra : Propellen

Dato : 28-06-04 21:14

On Sun, 27 Jun 2004 16:43:39 +0200, "Mikkel Knudsen"
<mikkkel_knudsen@killamail (dot) com> wrote:

*CUT*

Hvis du vil have den ultimative musik oplevelse, så skal du se Under
Byen. For satan hvor kan Henriette Sennenvaldt synge. Den ene
koncert jeg har set med dem, var noget ud over det sædvanlige. De er
allesammen kanon dygtige. Se dem, osse selvom den slags musik, måske
ikke lige er noget for dig.

www.underbyen.dk

--
/Prop