David Bowie samlede værker
Fra : Bo

Dato : 27-06-04 13:09

Jeg er gået hen og blevet en stor Bowiefan og søger derfor en 'komplet'
liste over udgivelser som kan bruges til afkrydsning efterhånden som jeg får
samlet de forskellige CDer

Er der nogen der kender til, en bare nogenlunde samlet, liste ? Jeg har
flakket lidt rundt på nettet og også søgt via google, men har endnu ikke
fundet noget brugbart. Derfor håber jeg at der er nogen der kan hjælpe

Mvh
Bo

Fra : -V-

Dato : 27-06-04 13:31

Bo wrote:
> [...]
> har flakket lidt rundt på nettet og også søgt via google, men har
> endnu ikke fundet noget brugbart. Derfor håber jeg at der er nogen

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDSUB040405270727301224&sql=B0udsyl2jxppb

-V-

Fra : CNS

Dato : 27-06-04 15:58

http://www.teenagewildlife.com/music/Albums.html

Christian

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)

Fra : ASKF

Dato : 27-06-04 16:55

"Bo" <no_name[no_spam]@ofir.dk> ytrede sig i
<40deb8e9$1@news.wineasy.se> med dette:

> [...]
>flakket lidt rundt på nettet og også søgt via google, men har endnu ikke
>fundet noget brugbart. Derfor håber jeg at der er nogen der kan hjælpe

De(n) mest komplette liste(r) jeg har fundet er samlet på
<http://www.illustrated-db-discography.nl/>

Sitet har endog masser af info om de forskellige versioner af vinyler
og cder, samt videoer.

Selv for inkarnerede Bowie fans er der nok noget nyt info at finde...
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Bo

Dato : 29-06-04 21:01

Cool.