Kashmir - Kiss me goodbye
Fra : Brian

Dato : 26-06-04 18:41

Hejsa

Sidder lige og hører lidt "gammelt" Kashmir.
Til sidst i Kiss Me goodbye, siger han noget som jeg ikke har lagt mærke til
før. Jeg kan ikke helt tyde det, men noget i stil af " I didn't understand
(et eller andet)"

Hvad er det lige han siger ?

/Brian

Fra : Flindt

Dato : 27-06-04 09:02

Halløj

Spørg eventuelt i www.kashmir-lounge.com der er sikkert en der ved det.

Flindt

Fra : Thomas

Dato : 27-06-04 22:17

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> før. Jeg kan ikke helt tyde det, men noget i stil af " I didn't understand

For nogen år siden, blev drengene stillet nøjagtig det samme spørgsmål. i
debatforummet
på deres hjemmeside... Kasper var så venlig at svare på spørgsmålet. Og jeg
gemte svaret
på min computer... Fandt det lige frem igen. Så her er ordene direkte fra
Kasper Eistrup...

O.K. så.

Da vi befandt os i sidste fase af mixningen på TGL, den allersidste aften
for det ikke skal være løgn, fik vi lyst til at lege lidt (det kan være pænt
udmattende at lytte til sin egne sange igen og igen). Jeg satte mig ned og
skrev 10 spørrgsmål op på en blok. Et af dem lød således: "- when was the
last time you picked a fight?". Dernæst stillede James Guthrie en mikrofon
op i teknikrummet og lod båndet rulle. På skift gik alle de tilstedeværende
(Joshua,James G, Joel Plante vores teknikker og mig selv, Mads og Asger var
på daværende tidspunkt taget hjem til DK) op til mikrofonen og svarede på et
af de skrevne spørgsmål. Da turen kom til Joshua og spørgsmålet lød som
beskrevet ovenfor, svarede han:"-last night!" og da det var min tur bagefter
sagde jeg:" I...I did'nt understand your answer..." Dagen i forvejen havde
Joshua og jeg haft en mindre uoverensstemmelse og det var naturligvis det
han referrerede til.

Da vi var færdige havde James klippet denne linie ud og lagt den i
slutningen af Kiss me goodbye. Han mente at det var en sjov linie i og med
vores mindre opgør havde været så åbenlyst.

Er der så nogen som kan genkende underlægningsmusikken til "linien" fra et
andet sted i vort repetoir?????

Håber at det var svar nok.

Kasper E

Fra : Brian

Dato : 28-06-04 19:19

Hejsa

Thomas skrev:

> [...]
> Og jeg gemte svaret
> på min computer... Fandt det lige frem igen. Så her er ordene direkte

<Klip-klip>

Takker mange gange.... så havde jeg da hørt halvedelen rigtigt, og jeg
er åbenbart ikke den eneste der har undret mig over det.

/Brian