AIR på Voxhall
Fra : Ingrid [8000]

Dato : 25-06-04 12:48

Er der flere der var med til denne helt igennem fantastiske koncert ?

--
Ingrid

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 25-06-04 15:33

Det var nu på Train at de spillede.. og ja, jeg var der... ik den
fedeste koncert jeg har set, men det var stadig fedt!

/Herb

Fra : 8700

Dato : 25-06-04 21:28

Hvornår har de spillet der ????

Jeg så dem i Kbh for et par måneder siden og syntes at det var fedt !

Fra : Ingrid [8000]

Dato : 26-06-04 13:06

> Det var nu på Train at de spillede.. og ja, jeg var der... ik den
> fedeste koncert jeg har set, men det var stadig fedt!

Ja hvor dumt kan man være, selvfølgelig var det på Train, og det var i
torsdags. Det var for mig en af de fedeste koncerter jeg har set.

(Og de var Midtfyns festivallens lukning som førte dem til Århus)