Band navn?
Fra : Chris

Dato : 23-06-04 11:18

Er der nogen der ved hvad det band hedder der for tiden spiller et rock
nummer, hvor de synger noget med "Take your mother out all night" i
omkvædet. Lyder lidt som noget gammelt Rolling Stones/Supertramp.

MVH Christoffer.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-06-04 11:46

> Er der nogen der ved hvad det band hedder der for tiden spiller et rock
> nummer, hvor de synger noget med "Take your mother out all night" i
> omkvædet. Lyder lidt som noget gammelt Rolling Stones/Supertramp.

Scissor Sisters - Take Your Mama
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Chris

Dato : 24-06-04 09:04

Takker!

Christoffer.

Fra : Jacob E.

Dato : 23-06-04 18:01

Chris wrote:
> [...]
> rock nummer, hvor de synger noget med "Take your mother out all
> night" i omkvædet. Lyder lidt som noget gammelt Rolling

Sjovt... jeg synes mere det lyder lidt ala noget gammelt Elton John

Mvh Jacob

--
www.defede80ere.dk

Fra : Ralph

Dato : 23-06-04 21:58

"Jacob E." <sp@mmerdie.invalid> skrev i en meddelelse
> Sjovt... jeg synes mere det lyder lidt ala noget gammelt Elton John

Ditto, men det ER dog stadig Scissor Sisters

--
venligst
Ralph

Fra : Chris

Dato : 24-06-04 09:06

Ved du om resten af numrene på pladen er lige så fede/samme stil?

Christoffer.

Fra : Ralph

Dato : 24-06-04 21:57

"Chris" <cawX@Xakustiknet.dk> skrev i en meddelelse
> Ved du om resten af numrene på pladen er lige så fede/samme stil?

Niks - ved ikke!

--
venligst
Ralph

Fra : -V-

Dato : 26-06-04 11:09

Chris wrote:
> Ved du om resten af numrene på pladen er lige så fede/samme stil?

Det er de overhovedet ikkenikkenej.

Resten af numrene er mere en blanding af forskellige tidstypiske (jeg tænker
70'erne og måske lidt 80'erne) numre, som giver minder om Bee Gees, Beatles,
Supertramp (som tidligere nævnt), Foreigner, E.L.O., det meste med et twist
techno.

Særdeles underholdende.
Glæder mig til at se dem på RF.

-V-

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-06-04 19:56

> Er der nogen der ved hvad det band hedder der for tiden spiller et rock
> nummer, hvor de synger noget med "Take your mother out all night" i
> omkvædet. Lyder lidt som noget gammelt Rolling Stones/Supertramp.

har lige set at musikprogrammet på dr2 i aften kl 2250 har scissor sisters
med i programmet,