Billeder fra Zulu Rock
Fra : Jacob Dinesen

Dato : 23-06-04 02:25

Om nogen måtte være interesserede så har jeg lagt lidt billeder fra
zulu rock på nettet.

->koncerter
->2004
og så bare rul ned.

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 24-06-04 19:15

"Jacob Dinesen" <j@*RE*cob*MO*dinese*VE*n.net> skrev i en meddelelse
> Om nogen måtte være interesserede så har jeg lagt lidt billeder fra
> zulu rock på nettet.
>
> ->koncerter
> ->2004
> og så bare rul ned.
>
> --
> Jacob Dinesen
> http://foto.jacobdinesen.net/
> icq uin: 10669523

Slår mig lidt at Tim Christensen er blevet klippet !
og barberet...

Synes måske han har mistet sin Rock n´Roll-attitude...

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-06-04 22:32

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> "Jacob Dinesen" <j@*RE*cob*MO*dinese*VE*n.net> skrev i en meddelelse

> Slår mig lidt at Tim Christensen er blevet klippet !
> og barberet...
>
> Synes måske han har mistet sin Rock n´Roll-attitude...

Mistet?
Jeg må åbenbart have misset den periode hvor han havde en

/Robert

--
spam testeting
b1@total.buttface.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 28-06-04 20:48

Jeg er hverken kvinde eller bøsse, men jeg synes faktisk
det klæder ham.