Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor købes messing adaptere til f.eks. mon~
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 19:53

Jeg mangler nogle af disse messing dimser i forskellig udformning med f.eks.
standard fotostativ gevind, men ville gerne se et katalog eller lignende,
for at se hvad jeg kan få.
De skal blandt andet bruges til nogle kinesiske 220V blitz, med ikke
standard adapter.
Jeg vil også gerne vide hvor man køber dem, eller om der nogen der har nogen
(uha! OT?)

Poul B-H

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 15-08-04 17:59

> Jeg mangler nogle af disse messing dimser i forskellig udformning med
f.eks.
> standard fotostativ gevind, men ville gerne se et katalog eller lignende,

Jeg vil foreslå www.speedgraphic.co.uk, de kan skaffe mange ting, hvis de
ikke har det i deres katalog...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 19:41

tak, de havde dem, selv om priserne er noget højere end forventet, men så er
det også manfrotto

poul